کشف قابلیت‌های کاربردی لوازم خانگی سامسونگ

وقتی که لوازم خونگی جدیدی رو می‌خرید و به خونه می‌بیارین مثل وقتی که شخص جدیدی به خونه‌تون وارد می‌شه لازمه تا دقایق و ساعتی رو واسه آشنایی و شناخت بیشتر اختصاص بدین. در مورد لوازم خونگی این کار به وسیله نصاب دستگاه انجام می‌شه اما این کارشناسانان خبره به دلیل وقت و زمان کمی که دارن فقط به گفتن یه سری توضیحات کلی و کوتاه در مورد دستگاه و توانایی‌های اون اکتفا می‌کنن.

به خاطر همین بعضی از توانایی‌های یه محصول ممکنه واسه ما مخفی بمونه و چه بسا اگه دوست و آشنایی اونا رو به ما معرفی نکنه هیچ وقت از وجود اونا و کابردها و فوایدی که دارن، باخبر نشیم.

شناخت این توانایی‌‌های پیدا و مخفی اجناس علاوه بر راحت‌تر شدن کارای روزمره، لذت دیگری هم داره و اون هیجان به وجود اومده به وسیله کشف و آگاهی این ویژگی‌هاست. مثلا خود من موقعی که از توانایی بوزدایی و پاکسازی ماشین لباسشویی‌ام باخبر شدم اونقدر هیجان داشتم که دوست داشتم اونو با شمام اشتراک بذارم.

فناوری Air Wash سامسونگ

یکی دو هفته‌ بعد از اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ رو خریدم لذت کشف توانایی Air Wash رو به معنی واقعی حس کردم. فناوری Air Wash در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ به گونه‌ای عمل می‌کنه که علاوه بر گرفتن بوی نامطبوع لباس‌ها و پارچه‌ها همه باکتری‌ها و میکروب‌های موجود در الیاف رو نابود و حذف می‌کنه.

بو گرفتن لباس‌ها به خصوص در فصول گرم سال اتفاق طبیعی اما آزاردهنده‌ایه. به کمک توانایی Air Wash که در بعضی از مدل‌های ماشین‌ لباسشویی‌های سامسونگ قرار داره می‌توان فقط با زدن یه دکمه و در وقتی کمتر از نیم ساعت لباس‌های خود رو در تمیزترین و خوشبوترین حالت تحویل بگیرین.

در مورد لباس‌های چرک و آلوده به میکروب هم پس از گذروندن وقتی کمتر از یه ساعت می‌تونید لباس‌های خود رو به طور کامل پاک و شسته تحویل بگیرین. این فناوری دارای ویژگی خشک‌کن ۱۰۰ درصده تا لباس‌ها رو آماده پوشیدن تحویل دهد.

نکته باحال در مورد فناوری Air Wash جاییه که همه این کارا بدون به کار گیری آب، ماده شوینده و شیمیایی خاصی انجام می‌شه و فقط به کمک هوای داغ همه بوها و میکروب‌ها از بین می‌رود.

مطلب دیگر :   تئاتر گردی هفتگی روزیاتو؛  از «نمایش سه خواهر» تا «جنون در ۴:۴۸ دقیقه»
محافظ یخچال‌های سامسونگ

همون روزی که می‌خواستم یخچال ساید‌بای‌ساید سامسونگ رو بخرم می‌دونستم که این یخچال‌ها داری سیستم گردش هوای دوگانه (Twin Cooling) هستن. در این سیستم، گردش هوای فریزر و یخچال به طور کامل از همدیگه جداست و به خاطر همین بوی نامطبوع مرغ و ماهی فریزر به یخچال منتقل نمی‌شه. من از این موضوع به طور کامل اطلاع داشتم و اتفاقا یکی از دلایل انتخاب ساید‌بای‌ساید سامسونگ همین توانایی بود اما موضوعی که یه مدت بعد از خرید یخچال به اون فهمیدم حضور لایه‌‌ای فلزی از جنس استیل در بخش داخلی درب یخچال بود. این لایه همون محافظ Metal Coolingه که باعث می شه هوای سرد داخل یخچال بمونه و با باز و بسته‌کردن درب یخچال، دمای داخلی اون کمتر از حالت عادی بالا بره. در نتیجه با کم شدن نوسانات دما تازگی مواد غذایی در همه شرایط تضمین شده به گونه‌ای که رطوبت مواد غذایی در سایدبای‌سایدهای سامسونگ تا ۷۰ درصد حفظ می‌شه، رقمی قابل توجه در مقایسه با یخچال‌های معمولی که تنها ۳۰ درصده. علاوه بر این کمپرسورهای یخچال سامسونگ با امکان تنظیم و کنترل سرعت‌‌های متفاوت مقدار مصرف انرژی رو تا حد زیادی کاهش می‌دهد. کارکرد این کمپرسورها رو می‌تونید در زمان دریافت قبض‌های ماهانه برق خوب ببینین، جایی که رقم بالایی در هزینه‌های سالیانه مصرف انرژی فقط به کمک یخچال خونه صرفه‌ جویی می‌شه. هم اینکه کمپرسورهای دیجیتال اینورتر یخچال‌های سامسونگ با داشتن ۱۲۳ ماه ضمانت تعویض تا سال‌ها خیال خونواده‌ها رو در مورد هزینه‌های تعمیر و نگهداری یخچال راحت می‌کنه.

گلرخ اصیل

Next Post

آیا می توان با خوردن پیتزا وزن کم کرد؟

د تیر 21 , 1400
تقریبا همه افراد وقتی رژیم لاغری می گیرن، با دیدن غذاهای موردعلاقه شون هیجان زده شده و دهانشون آب میفته. تصور کنین که متخصص تغذیه خوردن پیتزا، برگرهای آب‌دار و سیب‌زمینی سرخ کرده رو براتون قدغن کرده و همه این خوراکیا در مقابل چشماتون قرار دارن، چه می کنین؟ مطمئنا […]

You May Like