از کالسکه گردی های آقای “سفیر” تا ارتش “ بهنوشی ها”

مجله اینستاگردی ما مثل روال ماه های گذشته، نگاهی داره به جدید ترین نوشته ها و تصاویر پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان تا شما رو با آخرین پستای سلبریتیای ایرونی که فالوورای زیادی دارن آشنا کنه.
دنیای جذاب و رنگارنگ اینستاگرام در روزای سرد پاییز هزار رنگ ایران، بازم داغه و به نظر می رسه، شرایط در صفحات شخصیتای سیاسی، فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور، داغ تر باشه.

در اینستاگردی آذر ماهی ما همراه باشین.

خبر اول رو به اولین کالسکه گردی سفیر ایران در لندن و اینستا نوشتهاشون اختصاص می دیم.

کالسکه گردیای آقای سفیر در لندن

حمید بعیدی نژاد رو که یادتون میاد! گفتگو کننده ارشد هسته ای کشورمون در مذاکرات طولانی و نفس گیر ایران با گروه ۵+۱ بر سر دعوا هسته ای. . . ایشون تازگیاً، سفیر جدید جمهوری اسلامی در لندن شده و استوار نامه اش رو در کاخ باکینگهام ، تقدیم الیزابت دوم، ملکه بریتانیا کرده.

ایشون در جریان تقدیم استوار نامه خود به بالاترین شخصیت سیاسی بریتانیا، سوار بر کالسکه ای باشکوه شده و طبق اصول و عرف سیاسی این کشور، به کاخ باکینگهام رفت و همسرش رو هم به همراه برد.

 

اون نوشت:

 

امروز در ملاقاتی که با ملکه الیزابت در کاخ باکینگهام انجام شد استوارنامه خود رو رسماً بهش تقدیم نمودم. انگلستان کشور سنتا و پروتکلهاه و طبیعتاً این دیدار و تحویل استوارنامه نیز دارای پروتکلهای مخصوصیه. کالسکهای مخصوص سلطنتی واسه بردن سفرا و همسران اونا به اقامتگاه سفیر رفته و بعد با طی کل مسیر به کاخ ملکه وارد می شن.
طبق رویهای دیپلماتیک، سفرا در اول ورود، با تحویل رونوشت استوارنامه خود به وزارت امور خارجه، کار رسمی خود رو به عنوان سفیر شروع می کنند ولی اصل استوارنامه رو در زمان مناسب که معمولاً طول می کشد به ملکه میدن.

ملکه انگلستان به گرمی استوارنامه رو که به امضای ریاست محترم جمهوری رسیده بود، دریافت کرد و بیان امیدواری کرد که پیشرفت جدید روابط دو کشور باعث گرددکه همکاری انگلستان و جمهوری اسلامی ایران هر چی بیشتر منافع دو ملت رو داشته باشه. در این ملاقات از جمله در مورد شرایط نوین جهان معاصر و چالشای جدیدی که این شرایط واسه کشورها در آسیا، اروپا، آمریکا و خاورمیانه ایجاد کردهه، گفتگو بعمل اومد.

تصاویر بالا، کالسکه گردیای آقای سفیر رو در لندن نشون میده که در اینستاگرام و کانال تلگرام آقای سفیر، با استقبال گسترده اینستا بازه ها و هم اینکه رسانه های کشور همراه شد.

آقای سفیر رو در این نشانی دنبال کنین که تا کنون ۳۴ هزار مخاطب رو کسب کرده.

بهنوش بختیاری و ارتش ۵ میلیونی

شمار فالوورهای بهنوش بختیاری، هنرپیشه سینما و تئاتر کشورمون از مرز ۵ میلیون دنبال کننده گذشته س و اون بازم پر بیننده ترین صفحه رو در اختیار داره.
ایشون یکی از فعال ترین هنرپیشها در شبکه محبوب اینستاگرام بوده و ظرف ۳ سال گذشته، بیشتر از ۱۸۰۰ پست که شامل تصاویر و ویدئوای جور واجور از سبک زندگی دیجیتالی اش بوده رو به اشتراک گذاشت.

همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنین، بهنوش، بازم تصویری تبلیغاتی و یه عکس سلفی با دوستش منتشر کرد و نوشت:

همراه با آقای مهندس محمدرضا رضایی همکارخوبم ومدیر عامل محترم گروه صنعتی ماهان دکور…با یه همکاری بزرگ در جهت حفاظت از محیط زیست و پشتیبانی از تولید ملی…به کمک خدا خبرهای بسیار خوبی در راه س…..اطلاعات کامل رو خدمتتون اعلام می کنم…عکس:کورش جوون…طراح لباس:شاهدخت…..میکاپ :بانو آتنا محمودی از شیمربیوتی سال.

خیلی از سلبریتیای ایرونی اینستاگرام در سال ۹۵، به پستای تبلیغاتی روی آورده ان که محمد رضا گلزار و بهنوش بختیاری از اون جمله هستن.

ارتش بهنوشیا رو در این نشانی دنبال کنین. بد نیس بدونین، فیلم سینمایی “ماجان” جدید ترین کار بهنوشه که واسه جشنواره فجر آماده می شه.

محمد رضا گلزار و سلام بمبئی

فروش میلیاردی آذر ماهی فیلم سینمایی جنجالی سلام بمبئی که با هنرنمایی محمد رضا گلزار، هنرپیشه کشورمون همراه شده، بازم نقل داغ محافل سینمایی و هنریه.

چند پست گذشته در صفحه اینستاگرامی آقای گلزار به این فیلم و حاشیه های اون اشاره کرده. همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنین، رضا این پست رو منتشر کرد و زیرش نوشت: خیلی دوستتون دارم!

عرضه فیلم پر سر و صدای سلام بمبئی که ساخت جدیدی در سینمای ایران حساب می شه، دلیل شد تا تعداد مخاطبان رضا گلزار که این روزا به فوتوشوتینگای تبلیغاتی هم علاقمند شده، به مرز ۴ میلیون نفر برسه و شاید بزودی، رضا جای بهنوش رو در فهرست پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام بگیره.

البته اون کم تر از ۹۰۰ پست رو به اشتراک گذاشته.

ایشون رو در این نشانی دنبال کنین.

الناز و کیک تولد اینستاگرامی!

الناز شاکردوست پس از حمله هکرها به صفحه اش، دوباره به اینستاگرام برگشته و مخاطبان ۵ میلیون نفریش رو بازم با تصاویر مختلفی از خود سورپرایز می کنه.
ایشون تازگیاً یه سلفی هنری انداخته و زیرش تنها نوشت: آفتاب که می زنه . . . .

اما همونطور که در تصویر بالا مشاهده می کنین، بعضی از کاربران اینستاگرام به خاطر ۵ میلیونی شدن صفحه ایشون، کیک تولدی براش آماده کردن و انگار به اطلاع الناز رسونده و اونو به منتشر کردن اینستا نوشته زیر، تشویق کردن:

بهترین طرفداراى دنـیـــا شُما دوستاى خودم هستین دوستتون دارم مرسى واسه تموم لبـخـنــدهایى که در هرلحظه با وجود و حضور بى منتتون به لبم میارین واسه این همه عشق خالص خدا رو شکر میکنم .پنج میلیونى شدنمون مبارک. بچه ها ببخشید نتونستم همه رو تگ کنم بیشتر از ٢٠ تا نمیشه.

جالبه که بدونین این پست هیجانی الناز، با بیشتر از ۱۴۷ هزار لایک و بیشتر از ۳۵۰۰ کامنت همراه شد که این کامنتا بازم از طرف مخاطبان الناز ادامه داره.
۵ میلیونی شدن الناز در آذر ماه، شاید ایشون رو بزودی جانشین ارتش ۵.۲ میلیونی بهنوش بکنه.

الناز شاکردوست رو در این نشانی دنبال کنین. الناز مثل ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای رو در اینستاگرام فالو نکرده.

از خوبی کریمی چه خبر؟

“عروس” سینمای ایران دهه شصت، مدتیه که به جمع سلبریتیای اینستا باز ایرونی پیوسته و ظرف ۲ سال گذشته بیشتر از ۵۴۰ پست رو منتشر کرده که بخشی از اونا، به پشت صحنه زندگی و فعالیتای هنری ایشون اختصاص داره.

جدید ترین پست آذر ماهی خوبی به معرفی کتاب جنگل نروژی، نوشته هاراکی موراکامی اختصاص یافته که ایشون انگار به خاطر شب کاری هاش در جریان فیلمبرداری فیلم جدید، مشغول به مطالعه اون شده.

همونطور که در مجله گالری گردی آذر ماه ما گفتیم، نمایشگاه آثار استاد ابراهیم حقیقی، پیشکسوت گرافیک ایران در خونه هنرمندان در جریانه و این فرصتی واسه خانوم کریمی جفت و جور کرده تا به تماشای آثار استاد بره و تصویر بالا رو به اشتراک بزاره.

خوبی رو این نشانی دنبال کنین.

تایلند گردیای سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی از روزای سرد آذر ماه تهران استفاده کرده و به جزایر تایلند در جنوب شرق آسیا رفته و تصویر بالا رو که سلفی قایقیه رو به اطلاع مخاطبان ۱.۳ میلیون نفری رساند. اون با احتمال خیلی کم سلفی از خود منتشر می کنه و سلفی آذر ماهی ایشون، با استقبال مخاطبانش همراه شد.

عکس زیر رو که قبلاً در اینستاگردی ما از سحر منتشر کردیم رو شاید یادتون باشه که ایشون در کافه ویونا گرفت. این تصویر بازم با استقبال مخاطبان سحر مواجه شد و تعداد کامنتهایش از مرز ۲۱۰۰ مورد بالاتر رفت.

 

سحر رو در این لینک دنبال کنین.

 

از بهرام رادان چه خبر؟

سلبریتی دیگری از جمع اینستا بازای ایرونی، بهرام رادانه. اون در جدید ترین پست آذر ماهی خود، تصویر بالا رو منتشر کرد و تنها زیر اون، مثل رسم همیشگی اش، تنها یه لینک نشون داد که مربوط به صفحه اینستاگرامی رضا یزدانی، خواننده پاپ کشورمون بود.

جالبه که بدونین پست آبان ماهی بهرام رادان که انگار فوتوشوتینگ تبلیغاتی ایشون به حساب می اومد و اونو در کنار سگی بزرگ مشاهده کردیم، بازم پر کامنته.

اگه دوست دارین بدونین که بهرام چه هشتگایی واسه این پست جنجالی منتشر کرد، موارد زیر رو بررسی کنین

#OnceUponATimeInNYC#UrbanPhotography #Nimany#ManiZarrin #Manhattan#MeatpackingDistrict#CityThatNeverSleeps

اونو در این لینک دنبال کنین.

اینستاگردی با صدای نوستالژیک

صحبت از رضا یزدانی شد، بد نیس نگاهی به جدید ترین پستای آذر ماهی این خواننده جوون پاپ کشورمون بندازیم. ایشون انگار در حال سفر بوده و تصویری هنری در داخل هواپیما گرفته و به اشتراک گذاشته که زیر اونم، شعر زیر رو نوشت:

چیجوری با تو باشم که در تو فنا شم… تو رفته اى و بهتر که من هم نباشم… چیجوری جون خود رو به دستم بگیرم… بگو چیجوری باید برایت بمیرم… به عمر باتو بودن به خود برنگشتم.. هر چیزی که که تو از اون گذشتى گذشتم… . تو با دلم چه کردى، که در زمان ندیدم… من اون نشونه هارا به این نشون ندیدم.. به جز هواى عشقت، هوایی در سرم نیست.. هر چیزی که که تو هستى ، در این و اون ندیدم…   #سفر#افشین_مقدم #علیرضاافکارى#تاتر #مسافران#محمدرحمانیان

رضا رو در این نشانی دنبال کنین که ۳۳۱ هزار طرفدار داره.

همراه با اینستا نوشته های استاد پرویز

پرویز خان پرستویی همونطور که قبلاً هم عنوان کردیم، یکی از خاص ترین صفحات اینستاگرامی رو نه فقط در بین سلبریتیا بلکه در بین کاربران ایرونی این شبکه اجتماعی محبوب در اختیار داره.
نه فقط به خاطر عکسایی که استاد از خود و زندگی و فعالیتای هنریش به اشتراک میذاره.
بلکه به خاطر اینستا نوشته های جذاب و با محتوای ایشون که مقولات فرهنگی و هنری و اجتماعی رو شامل می شه.

مطلب دیگر :   تئاتر گردی هفتگی روزیاتو؛  از «نمایش سه خواهر» تا «جنون در ۴:۴۸ دقیقه»

ایشون جدید ترین اینستا نوشته آذر ماهی خود رو از ژان پل سارتر نقل می کنه که خوندنش خالی از لطف نیس:

در عصر بخبندان، همه ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﯾﺦ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﻣﺮﺩﻧﺪ. ﺧﺎﺭﭘﺸﺘﻬﺎ ﻭﺧﺎﻣﺖ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺭﺍ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻨﺪ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ : ﺩﻭﺭﻫﻢ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺑﺪﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﻨﺪ …!؟

ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮔﺮﻣﺘﺮ ﻣﯽ ﺷﺪﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﺧﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺯﺧﻤﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﺍﺯﻫﻢ ﺩﻭﺭ ﺷﻮﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ ﯾﺦ ﺯﺩﻩ ﻣﯽ ﻣﺮﺩﻧﺪ. ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺮﮔﺰﯾﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺧﺎﺭﻫﺎﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻨﺪ، ﯾﺎ ﻧﺴﻠﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺮ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﻮﺩ .

ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﺯ ﮔﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﺩﻫﻢ ﺁﯾﻨﺪ. ﺁﻣﻮﺧﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺯﺧﻢ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺰﯾﺴﺘﯽ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﻬﻤﺘﺮ ﺍﺳﺖ . ﻭ ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺑﯽ ﻋﯿﺐ ﻭ ﻧﻘﺺ ﺭﺍ ﮔﺮﺩ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ ﺑﻠﮑﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﻓﺮﺩ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯﺩ ﺑﺎ ﻣﻌﺎﯾﺐ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﯾﺪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﻦ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﺪ ﻭﻗﺘی ﺗﻨﻬﺎﻳﻴﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﻣی ﮔﺮﺩﻳﻢ ﭘﻴﺪﺍﻳﺶ ﻛﻪ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻋﻴﺐ ﻫﺎﻳﺶ ﻣی ﮔﺮﺩﻳﻢ ﻭﻗﺘی ﻛﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﺩﺍﺩﻳﻢ ﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎﺋی ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ می گردیم .. .

ایشون جای دیگری نوشت:

فارسى دبستان سال ۱۳۲۴ ، ببینید سطح آموزش در اون دوران چیجوری بوده ..!! دو داداش ، مادر پیر و بیماری داشتن ..!! با خود قرار گذاشتن که یکی خدمت خدا کنه و دیگری در خدمت مادر باشه ..!! یکی به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و دیگری در خونه موند و به پرستاری مادر مشغول شد ..!! چندی نگذشت داداش صومعه نشین مشهور عام و خاص شد و به خود غره شد که: خدمت من ارزشمندتر از خدمت برادرمه ..!!

چون که اون در اختیار مخلوقه و من در خدمت خالق ..!! همون شب پروردگار رو در خواب دید که ایشون رو خطاب کرد : به احترام برادرت تورو بخشیدم ..!! داداش صومعه نشین اشک در چشمانش اومد و گفت : یا رب ، من در خدمت تو بودم و اون در خدمت مادر، چیجوریه منو به احترام اون می بخشی ..؟؟ آیا چیزی که کردم مایه رضای تو نیست ..؟؟ ندا رسید : چیزی که تو می کنی من از اون بی نیازم ولی مادرت از چیزی که اون می کنه بی نیاز نیست ..!! کتاب فارسی دبستان سال ۱۳۲۴ به فرزندان خود ، ” آدم بودن بیاموزیم.

پرویز خان رو در این نشانی دنبال کنین که بیشتر از ۱.۵ میلیون طرفدار داره.

از آقای گل فوتبال آسیا چه خبر؟

مشغله های علی دایی اجازه نمی ده که اون مثل دیگه فوتبالیستا، در اینستاگرام فعالیت کنه و در چند سال گذشته، تنها ۸۷ پست روی صفحه شهریار به اشتراک گذاشته شده.

در تصویری که در بالا مشاهده می کنین، ایشون یاد گذشته کرده و تصاویری از حضوری در لیگ آلمان رو به اشتراک گذاشت. هم اینکه سلفی اتوبوسی با شاگردانش، اینستا نوشته های آذر ماهی علی دایی رو تشکیل میده. ایشون ۱.۷ میلیون مخاطب داره.

ایشون رو در این نشانی دنبال کنین.

از جادوگر آسیا چه خبر؟

علی کریمی، بخاطر هفته جهانی ایدز، اینستا نوشته ای رو با منتشر کردن تصویر بالا منتشر کرد:

 واسه به صفر رسوندن HIV/ ایدز، اطلاع رسانی در میان نوجوانان و جوانان رو یادمون نره.

با اونا صحبت کنیم و آگاهشان کنیم.
قضاوت نکنیم. یادمون باشه انگ و بی عدالتی افراد گرفتار به HIV رو از درمان دور می کنه.

با آزمایش پنهونی و رایگان می تونیم از وضعیت خود با خبر شیم.

محل انجام این آزمایشا و مراکز مشاوره در سایت: www.hiv-sti.ir

#WorldAIDS #foreverychild

علی آقا هم مثل بهرام رادان، یاد قدیما کرده و از لابلای آلبوم عکس خود، تصویری مربوط به ۳۰ سال پیش رو وقتی که با توپای پلاستیکی در زمینای خاکی بازی می کرد رو به اشتراک گذاشت.

علی آقا رو در این نشانی دنبال کنین که ۱.۷ میلیون مخاطب داره.

از سلطان قرمزا چه خبر؟

شماره تاریخی ۷ پرسپولیسیا، این روزا در روزای سرد شمال تهران، در اینستاگرام فعالیت زیادی داره و تصاویری از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار میده.

علی آقا، در مکانای زیادی عکس میگیره و به اطلاع نیم میلیون هوادارش میرسونه.
حتی اگه در مراسم ختم آبجی زن دوستش باشه! تصاویر آذر ماهی علی پروین رو در بالا مشاهده می کنین.

علی پروین رو در این نشانی دنبال کنین.

از زانیار چه خبر؟

آذر ماه، فصل کنسرته به خصوص نیمه دوم اون که از رضا یزدانی تا سیروان و زانیار و خیلیای دیگه، سالنای کنسرت تهران و مراکز استانا رو از قبل رزرو کرده و عاشقان موسیقی پاپ و سنتی رو به سمت استیجای داغی پاییزی کشانده ان.

زانیار رو که این روزا هموطنان تهرانی با بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگراه ها در حال تبلیغ کنسرت اخیرش با اسپانسری یه شرکت تولیدی ایرونی مشاهده می  کنن، اینستاگرام ۷۱۴ هزار فالووری خود رو به پشت صحنه تصاویر آماده سازی واسه کنسرتای پاییزی همراه کرده که در بالا مشاهده می کنین.

 

 

زانیار خسروی رو در این نشانی دنبال کنین.

 

 

از آقای فروشنده چه خبر؟

شهاب حسینی، هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون کشورمون که سال ۲۰۱۶ میلادی رو با افتخار نخل طلای بهترین بازیگر کن فرانسه به پایان می بره، تازگیاً در اینستاگرام فعال شده و تونسته ۱.۶ میلیون طرفدار جمع کنه.

پستای آبان و آذر ماهی شهاب حسینی، بازم بوی فروشنده اصغر فرهادی میده.

 

شهاب رو در این نشانی دنبال کنین.

 

از نقاش هنرمند ایرونی چه خبر؟

فاطمه حمامی رو یادتون میاد؟ دختر هنرمند کاشانی که با انگشتان پا، پرتره های جذاب شخصیتای هنری و ورزشی کشور رو می کشید و یکی از شخصیتای هنری معروف سال ۹۵ هستش.

جادوی اینستاگرام دلیل شده تا ایشون طرفداران بسیاری در ایران و بقیه نقاط جهان پیدا کنه و بعضی از شخصیتای هنری و سیاسی و فرهنگی و ورزشی ایران به خونه اش برن و با اون عکس بگیرن. معرفی فعالان هنری کم توان ایرونی و پشتیبانی از اونا، وظیفه همه اینستا بازیای کشورمون هستش.

فاطمه رو در این لینک دنبال کنین.

 

 

چه خبر از کافه ایشون؟

کافه ایشون، بازم می تازد. فولکس واگن آبی رنگ معروف این روزای خیابونای سرد پایتخت، تماشاگر هنرنمایی زوج جوون کارآفرینیه که خلاقیت اونا، هر روز مخاطبان جدیدی به سمت خود میکشونه و نوآوری جذابشان، به اون طرف مرزها هم کشیده شده.

کافی شاپ سیار تهرانیا، این روزا با ۶۳ هزار دنبال کننده همراه شده و به نظر می رسه، واسه ۵ رقمی شدن، کار سختی در پیش نداشته باشن.

اگه در پاییز گردیای تهران، با این فولکس واگن آبی آشنا شدید، بدونین که اولین کافی شاپ سیار ایرانه.

کافه ایشون رو در این نشانی دنبال کنین.

از آقا فرهاد اسب سوار چه خبر؟

فرهاد قائمی گنبد کاووسی، یکی از سرویس زنای قهار تاریخ والیبال کشورمونه که در اینستاگرام، معمولاً مخاطبانش رو با اسب سواری هاش سورپرایز می کنه.

این بازیکن فعال تیم ملی والیبال، با ۲۴۱ هزار مخاطب ، نزدیک به ۱۴۰ پست رو به اشتراک گذاشته که اینستانوشتهای آبان و آذر ماهی اونو در بالا مشاهده می کنین.

فرهاد قائمی رو در این نشانی دنبال کنین.

از پژمان بازغی چه خبر؟

پژمان بازغی که تازگیا از سفر سوئد برگشته،  جدید ترین پستای آذر ماهی ایشون رو در تصویر بالا مشاهده می کنین.

ایشون زیر یکی از اونا نوشت:

سلام و روز خوش، من درایستگاه هفت #توچال واسه حضور در فیلم سینمایی توچال به کارگردانی #محمداهنگرانی.هوا بس ناجوانمردانه سرد

ایشون رو در این نشانی دنبال کنین که تعداد فالوورهایش بزودی ار مرز ۱ میلیون نفر فرا تر میره.

جالبه که بدونین، ایشون فقط صفحه همسرش (مستانه مهاجر) رو فالوو کرده.

اینستاگردی با رئیس مجلس!

بله! رئیس مجلس شورای اسلامی هم فعالیتای خود رو در اینستاگرام به اشتراک میذاره.

تصویری که در بالا مشاهده می کنین، مربوط به دیدار لاریجانی با خبرنگار فونیکس چینه. ایشون در این پست نوشت:

    • دموکراسی سوریه با توپ و تانک تقویت نمی شه
    •   برنامه‌ای واسه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم
    •   قضاوت کاملی در مورد انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا نداریم

  •   برجام توافقیه بین‌المللی؛ نه دو جانبه

    •   اگه طرف‌های برجام به تعهدات خود عمل کنن، ایران هم همین راه رو ادامه می‌دهد
    •   فروش هواپیما به ایران باید براساس برجام آسون کردن می‌شد
    •   کارکرد غلط آمریکا و متحداش دلیل تشکیل جریانای تروریستی در منطقه شد
    •   رفتار بد عربستان در یمن از خاطر مردم این کشور پاک نمی‌شه
    •   نمی‌توان با قلدری و پول در بقیه کشورها سلطه درست کرد
  •   هیچ وقت پایگاه نظامی به روسیه نداده‌ایم

دکتر لاریجانی رو در این نشانی دنبال کنین.

همراهان همیشگی

هر هفته با مجله اینستاگردی ما با خبرهای باحال از اینستا نوشته های سلبریتی  های ایرونی این شبکه اجتماعی با ما همراه باشین.

یادتون باشه که اعتیاد به اینستاگرام، می تونه یکی از عوامل دچار شدن به مریضی خاموش قرن (دیابت) باشه!

سبک زندگی دیجیتالی خود رو کنترل کنیم.

گلرخ اصیل

Next Post

آیا می توان با خوردن پیتزا وزن کم کرد؟

د تیر 21 , 1400
تقریبا همه افراد وقتی رژیم لاغری می گیرن، با دیدن غذاهای موردعلاقه شون هیجان زده شده و دهانشون آب میفته. تصور کنین که متخصص تغذیه خوردن پیتزا، برگرهای آب‌دار و سیب‌زمینی سرخ کرده رو براتون قدغن کرده و همه این خوراکیا در مقابل چشماتون قرار دارن، چه می کنین؟ مطمئنا […]

You May Like