پنل اس ام اس

یکی از راهکارهای کاهش هزینه های کسب و کار سیستم سازی و ایجاد اتوماسیون در محیط کسب و کار است که شما با یک سری اقدامات بسیار ساده می توانید سیستم سازی پشتیبانی کسب و کارتان را انجام دهید و تماس های پشتیبانی و پیگیری بعد از خرید را کاهش دهید.

احتمالا شما هم روزانه تماس هایی بابت دریافت کدرهگیری مرسوله پستی، سوال در مورد مدت زمان پاسخ تیکت، سوال در مورد مدت زمان تحویل کالا بعد از ثبت سفارش و.. دارید که می توانید با خرید پنل اس ام اس و اتصال سامانه پیامک به سایت این اقدامات را به صورت اتوماتیک انجام دهید.

در وب فارسی به نرم افزار اینترنتی ارسال پیامک، پنل اس ام اس، سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، پنل پیامکی و… نیز گفته می شود.

اکثر افرادی که با پنل اس ام اس آشنا هستند با مشکل بلک لیست و عدم ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی روبرو هستند، در این مقاله می خواهیم بهترین پنل پیامک را به شما معرفی کنیم که با خط خدماتی قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی را در اختیار شما قرار می دهد و بدون پرداخت هزینه به برنامه نویس سایت های وردپرس، ووکامرس، اپن کارت، پرستاشاپ و حتی اپلیکیشن سازهای ووکامرس به آسانی به ارسال پیامک مجهز شود.

دیدگاهها و فرم های سایت یکی از قسمت های مهم هر سایت است که می توانید ارتباط دوطرفه ای با مخاطب داشته باشید و حتی بتوانید بانک شماره موبایل مخاطبین وب سایت خود را جمع آوری کنید.

از آنجایی که پاسخ سریع به تیکت ها نشان دهنده فعال بودن وب سایت است، سامانه پیامک این قابلیت را به شما می دهد که به محض ارسال یک دیدگاه در سایت شما از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن پاسخ کاربر را بدهید.

مطلب دیگر :   سنگ تراورتن

علاوه براین با خرید سامانه پیامکی و اتصال سامانه پیامک به وب سایت این امکان وجود دارد که با دریافت شماره موبایل مخاطب اطلاع رسانی پاسخ تیکت برای کاربر ارسال شود تا جهت دریافت پاسخ مجدد به سایت شما مراجعه کند.

کاربرد پنل اس ام اس برای سایت های فروشگاهی

یکی از بخش های جداناپذیر در سایت های فروشگاهی استفاده از پنل اس ام اس و اس ام اس مارکتینگ است.

پنل اس ام اس messagebird با دو رویکرد جذب مشتری و ارتباط با مشتری در وب سایت های فروشگاهی استفاده می شود.

اتصال پنل اس ام اس به وب سایت

با خرید پنل پیامکی شما به 2 صورت می توانید ارتباط سایت و سامانه پیامکی را برقرار کنید.

  • استفاده از افزونه های پیامکی
  • استفاده از مستندات و نمونه کدهای وب سرویس

 

اگر سایت شما از طریق مدیریت محتواهای محبوب مانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و… ایجاد شده باشد. در این حالت تنها کافیست از پلاگین های ارسال پیامک متناسب با سایت خود و قابلیتی که میخواهید در سایت شما اضافه شود، استفاده نمایید.

 

گلرخ اصیل

Next Post

WEB DESIGN SERVICES

ج شهریور 26 , 1400
  Why website design? Arsha marketing’s web design team is the provider of the services of company web design services and internet market web design for different businesses. Arsha marketing as a modern digital marketing agency during a decade activity in the digital marketing, was the executor of company web […]

You May Like