نشان دادن مقداری افتخار به نوآوری های فناوری دندانپزشکی

 

 

به نظر می رسد که هر روز برای هر چیزی در هر زمینه ای از زندگی جوایزی اهدا می شود. غنائم موسیقی، بازیگری و سرگرمی که به هنرمندان پرفروش پرتاب می شود پایانی ندارد. دنیای هنر، طراحی، غذا و بله حتی محصولات دندانپزشکی با هم تفاوتی ندارند.

به نظر می رسد همیشه یک لیست 50 یا 100 نفر برتر جدید وجود دارد، و نمادهای این جوایز بخشی از کمپین های بازاریابی هستند که دندانپزشکان را با گزینه های بالینی متعددشان آشنا می کند. جدیدترین این جوایز اعلام شده، دریافت کنندگان جوایز بهترین فناوری کلاس 2013 موسسه پراید بودند. اهمیت تجهیزات دندان پزشکی برای بیماران

با توجه به این همه افتخاراتی که به دلایل مختلف توسط گروه‌های مختلف به محصولات اعطا می‌شود، به راحتی می‌توان فکر کرد که این نوع جوایز اهمیتی ندارند و انبوه جوایز را چیزی جز سر و صدای بازاریابی ندانیم. آنها قطعاً تا حدی چنین هستند. با این حال، احساسی که در پشت چرایی اعطای محصولات دندانپزشکی وجود دارد، اغلب کمتر از فروش برخی از صفحات تبلیغاتی در نشریات تجاری و انتقال چند واحد بیشتر از خود محصولات است.

جوایز پراید به‌عنوان یک ابزار بازاریابی برای برندگان عمل می‌کند، و وسیله‌ای برای حمایت از رسانه‌ها برای فروش بسته‌های تبلیغاتی ویژه است، اما هیئتی که این جوایز را انتخاب می‌کند، به طور جدی به وظیفه خود می‌پردازد و درگیر بحث‌های شدیدی در مورد اینکه چه چیزی است، می‌شود. دسته‌های فناوری در حال بهبود روشی هستند که دندانپزشکان با بیماران خود رفتار می‌کنند و کدام محصولات خاص پیشرو هستند.

این پانل که شامل Dentalcompare Technology Editor Dr. لری اموت همراه با همتایان خود در سایر نشریات دندانپزشکی، برای یک شب طولانی بحث و گفتگو از خود دور شدند تا به اجماع برسند که کدام فناوری واقعاً برجسته است. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا از تضاد منافع جلوگیری کنند. (این که آیا آنها در آن موفق می شوند یا نه قطعاً محل بحث است و شما می توانید به نتیجه گیری خودتان برسید.) اما در نهایت، محصولاتی که آنها به عنوان برنده نام می برند، نشان دهنده برتری پیشرو در دسته بندی محصولات در حال تغییر صنعت و همچنین نوآوری های منحصر به فرد هستند که جدید را ایجاد می کنند. به طور کلی دسته ها.

آیا اینها بهترین هستند، همه محصولات دندانپزشکی هستند؟ فقط شما می توانید این تصمیم را بگیرید، به خصوص در مورد این که کدام محصول به بهترین وجه با عملکرد شما مطابقت دارد. انجام تحقیقات خود در مورد محصولات جدید مهم است. استفاده از منابع مستقل مانند Dentalcompare برای اطلاع از محصولات، صحبت با همکاران، نمایندگان فروش و بازدید از نمایشگاه‌های تجاری، همه بخش‌های کلیدی این فرآیند هستند.

با این وجود، ارزش توجه به فهرست برندگان جایزه فناوری پراید بهترین کلاس را دارد، البته فقط برای درک این موضوع که به نظر می رسد صنعت به کجا می رود. این پانل نه تنها به ابزارها و ماشین‌هایی که عمل‌های دندانپزشکی را پر می‌کنند، نگاه می‌کند، بلکه فناوری‌ها و خدمات موادی را نیز در نظر می‌گیرد که به موفقیت درمان‌ها کمک می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا لیستی از برندگان سال 2013 به همراه برداشت من در مورد اینکه چرا هیئت هر کدام را انتخاب کرده است.

3Shape TRIOS Color – قالب‌های دیجیتال دندان به سرعت در حال گسترش هستند، و افزودن اسکن‌های تمام رنگی به این اسکنر داخل دهانی چشم‌گیر به آن کمک می‌کند از فناوری‌های به‌سرعت در حال پیشرفت در این دسته جلوتر بماند.

ActionRun – دکتر Emmott اولین کسی خواهد بود که مزایای خدمات الکترونیکی را که عملکردهای اداری و اداری را خودکار می کند، تبلیغ می کند. این سرویس برای افزایش تولید تمرین با کم کاری کارکنان طراحی شده است. این مزیتی است که اجتناب از آن سخت است.

Align Technology Track Smart – Align پیشرو برجسته در شفافیت است الاینر تراپی و این ماده جدید طراحی شده برای ارائه نتایج بهتر بدون هیچ تغییری در نحوه استفاده دندانپزشکان از سیستم قابل توجه است.

مطلب دیگر :   نکاتی که برای انتخاب وکیل باید در نظر بگیریم

مجموعه تصویربرداری DEXIS و DEXIS go – رادیوگرافی دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد مراقبت و نرم افزاری که به شما امکان می دهد با اشعه ایکس دیجیتال تعامل داشته باشید و آن را تقویت کنید، برای تشخیص و آموزش بیمار قدرتمند است.

Doxa Ceramir – فناوری مواد اغلب به نفع اسباب‌ها نادیده گرفته می‌شود، اما این سیستم سیمانی دائمی بیوسرامیکی توجه پانل را به خود جلب کرد.

تکنولوژی Gendex SRT – اسکن پرتو مخروطی شگفت انگیز است، اما اشیاء در دهان می توانند تصویر را تحریف کنند. این نرم افزار برای سیستم GXDP-700 Gendex این دردسر را از بین می برد.

آزمایشگاه‌های Glidewell BruxZir Shaded – آزمایشگاه‌های Glidewell زیرکونیای کانتور کامل را با این ماده به سطوح جدیدی رساندند، و افزودن زیرکونیای پیش‌سایه‌شده آن را به گزینه‌ای زیباتر تبدیل می‌کند.

HealthFirst Tru-Align – یکی دیگر به ظاهر ساده دستگاهی که برای کاهش پراکندگی تشعشعات و ارائه عکس‌های دیجیتال بهتر با تأثیر کمتر بر بیماران و پزشکان بسیار کار می‌کند.

Imaging Sciences Int’l i-CAT FLX – اسکن پرتو مخروطی مزایای برنامه ریزی درمان شگفت انگیزی را ارائه می دهد، اما دوزهای تشعشع یک نگرانی هستند. این سیستم می تواند یک اسکن سه بعدی با تشعشع کمتری نسبت به برخی از سیستم های پانورامای دو بعدی بگیرد. مطمئناً ارزش توجه دارد.

Isolite IsoDry – سیستم جمع‌آوری و جداسازی ایزولایت دستیابی به یک منطقه کاری شفاف را ساده‌تر از همیشه کرده است. این نسخه در واقع از فناوری کمتری برخوردار است زیرا بدون روشنایی داخل دهانی مزایای مشابهی را ارائه می دهد.

Kerr Dental SonicFill – کامپوزیت های پرکننده حجیم و این سیستم نوآورانه در حال افزایش است می تواند قرار دادن آنها را آسان تر کند. در حال حاضر هیچ کس دیگری با چنین چیزی در بازار وجود ندارد.

Lexicomp VisualDX Oral – Lexicomp اطلاعات پزشکی را در دسترس پزشکان پرمشغله قرار می دهد و این پایگاه داده بصری شناسایی ضایعات دهانی را فرآیندی ساده تر می کند.

Liptak Dental DDS Rescue – هنگامی که دیجیتال و بدون کاغذ باشد، مطب های دندانپزشکی حجم عظیمی از داده ها را تولید می کنند. این خدمات خودکار پشتیبان‌گیری آنلاین به دندانپزشکان آرامش می‌دهد که اطلاعات مربوط به پزشک و بیمار در مواقع اضطراری ایمن و قابل دسترسی است.

Orascoptic XV1 – در مقایسه با برخی از این فناوری‌ها، لوپ‌ها تا حدودی ابتدایی به نظر می‌رسند، اما این سیستم با یکپارچه‌سازی یک نور و حذف سیم‌ها یا بسته‌های باتری، مطمئناً این پتانسیل را دارد که برخی از مشکلات را در اپراتور از بین ببرد.

SciCan STATIM G4 – کنترل عفونت یک بخش حیاتی اجرای یک تمرین و مستندسازی این فرآیندها بخشی زمان‌بر از این امر است. اتوکلاو متصل به اینترنت این فرآیند را کمی آسان‌تر می‌کند.

Sesame Communications Sesame 24-7 – بازاریابی آنلاین دندانپزشکی یک بخش مهمی از اجرای یک مطب دندانپزشکی مدرن و پانل باید رویکرد یکپارچه Sesame را برای تمرین وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت های آنلاین دوست داشته باشد.

Ultradent VALO – چراغ های کیورینگ به سرعت در حال پیشرفت است، و پانل باید واقعاً از این چراغ LED شیک خوشش بیاید زیرا اکنون دو سال متوالی از آن تقدیر شده است.

VELscope Vx – دهانی تشخیص سرطان یکی دیگر از زمینه های رشد در صنعت دندانپزشکی است. این سیستم تشخیص ضایعات احتمالی کشنده را برای پزشکان آسان‌تر می‌کند و به متخصصان دندان‌پزشکی راه دیگری برای کمک به حفظ سلامت بیمارانشان ارائه می‌دهد.

منبع :

https://thermowoods.ir/اهمیت-تجهیزات-دندان-پزشکی-برای-بیمارا/

گلرخ اصیل

Next Post

بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی

س بهمن 4 , 1401
بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی اگر علاقه مند به دنبال کردن شغلی در زمینه هوش مصنوعی (AI) هستید، باید نحوه کدنویسی را بدانید. اما شما از کجا شروع می کنید؟ بهترین زبان برنامه نویسی برای هوش مصنوعی چیست؟ و با چه پلتفرم هایی باید شروع کنید؟ این مقاله […]

You May Like