معرفی شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل + { لیست قیمت  1401}

 

ساندویچ پانل چوبی دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ است و این امر تنوع بالایی را برای انتخاب خریدار ایجاد میکند و همچنین ظاهر خاص و زیبایی را به نمای ساختمان میبخشد. این شرکت بیش از یک دهه است که اقدام به تولید و فروش انواع پانل سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف در سراسر کشور کرده است. بهمنظور تصدیق و صحهگذاری ساختارها ی ساندویچ ی لانه زنبور ی و انجام آزمونها ی مختلف مکانیک ی، فیکسچرها ی مربوطه بر اساس استاندارد ASTM ساخته شد ه است. مهمترین آزمونهای مورد نیاز برای تصدیق و صحّهگذاری هسته، آزمونهای اندازه گیری چگالی هسته، گازروی هسته، اندازهگیری ضخامت هسته و پانل، خواص فشاری پهنای پانل، خواص برشی هسته، لایهلایه شدن اجزا هسته و پانل، خواص فشاری لبهای هسته و بازرسی چشمی و .. میباشند. این نوع ساندویچ پانل دارای مونتاژ آسان است و اغلب برای نصب هیچ داربست مورد نیاز نیست.

پوشش زیپ پانل

ساندویچ پانل لانه زنبوری از انواع ساندویچ پنل است که ساختار آن برگرفته از لانه ی زنبور است. این دسته از مصالح ساختمانی براساس نوع کاربرد و مواد تشکیل دهنده دارای انواع مختلف اعم از ساندویچ پانل سقفی و دیواری هستند. پوشش زیپ پانل هرکدام از پانلهای ساندویچی متناسب با نوع کاربرد و مواد تشکیل دهنده در موارد بسیار و شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند. یک سمت این پانل، ورق بیرونی قرار می گیرد که قرار است نمای خارجی سالن را تشکیل دهد و لذا دارای بافت خشن تر و سطح آج دار هستند تا در برابر ضربات و آسیب های بیرونی، مقاومت بالاتری از خود بروز دهند. پلی استایرن یک عایق حرارتی و صوتی مناسب است که خود انواع مختلفی دارد. ساندویچ پانل در زنجان دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل توانسته جایگاه ویژه ای را در بین عایق های دیگر به دست آورد.

 

سهولت در نصب ساندویچ پانل دیواری طرح چوب نیز یکی دیگر از ویژگیهای قابل توجه این گونه از پانلها است. نام تجاری این محصول در بازار ایران هایمپک است. پس از نصب ساندویچ پانل نیاز است در قسمت کنج داخلی و خارجی و همچنین در خط الراس آن جهت پوشش از ورق فلاشینگ استفاده می شود. قسمت های توخالی این لایه میانی را جهت استحکام بیشتر با فوم پر می کنند. در ادامه بیشتر به این ساندویچ پانل و ویژگی های آن می پردازیم. همانطور که گفتیم پانل ساندویچی طرح چوب نوعی ساندویچ پانل دیواری هستند که در صنعت ساختمان و به عنوان پوشش دیوارهای داخلی و پارتیشن بندی در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند. این دستگاه نوعی دستگاه پرس است که در روش کانتینیوز تولید ساندویچ پانل، پرس قطعات فلزی و ساندویچ پانل ها را به صورت تسمه ای بر عهده دارد و در طی مراحل تولید پانل ها روی این صفحه قرار دارند. ساندویچ پانل طرح چوب نیز همچون عموم پانلهای ساندویچی صنعتی از سه لایه اصلی تشکیل شده است که عبارتند از روکشهای چوبی و و ورق فایبرگلاس به عنوان پوشش خارجی که به وسیله رزین و پیچ و مهره به یکدیگر متصل میشوند و لایه میانی ساندویچ پانل که در واقع نوعی عایق است.

سقف ایستادرز ثابت

جالب است بدانید که نوع کاربرد ساندویچ پانل تعیین کننده جنس ورقها و نوع فوم پانل است. نصب فوری و با کیفیت و خدمات پس از نصب انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری دانشگاه … این محصول را می توان در انواع ساختارها استفاده کرد. دستگاه برش ساندویچ پانل بسیار حساس بوده و کار با آن دقت و ظرافت خاصی را می طلبد. سقف ایستادرز ثابت ساندویچ پانل لانه زنبوری به دلیل ساختار توخالی که دارد بسیار سبک می باشد. هسته ی این ساندویچ پانل ساختاری توخالی دارد. ساختارهای لانه زنبوری به دلیل کاربردهای گسترده در صنایع حساس به خصوص صنایع فضایی علاوه بر دارا بودن مشخصات و خواص لازم، باید عاری ازهرگونه عیب بوده و دارای ساختاری یکپارچه باشند، به همین منظور مورد ارزیابی های مخرب و غیرمخرب قرار میگیرند. پانل های ساندویچ در کاربردهایی استفاده می شود که ترکیبی ازاستحکام ساختاری بالا و وزن کم مورد نیاز باشد. ساندویچ پانل های سقفی بسته به نوع کاربردشان دارای مشخصات متفاوتی هستند. در ساختمان های پیش ساخته برای پوشش سقف و پوشش دیوارها از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده می کنند.قفل کردن این پانلها خود نیاز به آگاهی لازم در این زمینه دارد.در محل اتصال یا به اصطلاح درز پانلها نباید جایی برای ورود هوا و آب وجود داشته باشد.بنابراین در زمان نصب ساندویچ پانل باید دقت لازم را به کار برد تا این اتفاق نیفتد.پانلها به دلیل ظاهر زیبا نمایی بسیار چشمگیر به سازه می بخشند و به دلیل وجود رنگهای متنوع بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.زیرا استفاده از مصالح سنتی این نما را به وجود نمی آورند.پانلها دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند.بنابراین اگر هر سازه یا بنایی داشته باشیم میتوانیم برای پوشش سقف و دیوارهای آن از پانل استفاده کنیم.از دیگر ویژگی هایی که پانلها دارند این است که می توان از آنها در هر نوع اقلیمی استفاده کرد.

مطلب دیگر :   آرتاکامپوزیت

 

یکی از چالش هایی که خریداران همیشه با آن روبرو بوده اند جابجایی کانکس ها با ابعاد دلخواه است، زیرا با وجود قوانین رانندگی و محدودیت های حمل و نقل و ترافیک نمی توان کانکس های با ابعاد بزرگ مثل کانکس های ویلایی یا اداری را به کمک جرثقیل منتقل کرد. شرکت ایران پانل با داشتن تجهیزات به روز توانسته نوع جدیدی از ساندویچ پانل ها را با عایق eps تولید کند. در این مرحله طبق اندازهها، ضخامت، طرح و رنگ و جنس مورد نظر مشتری ساندویچ پانل در کارخانه تولید می شود.در این مرحله مصالح ساختمانی پیش ساخته آماده شما به محل مورد نظر ارسال می شود.در اینجا شما می توانید نصابان ماموت را انتخاب کنید و یا خودتان نصاب ساندویچ پانل آورده و سازه پیش ساخته خود را نصب و اجرا نمایید.در صورت نصب ساندویچ پانل توسط تیم نصابان شرکت ماموت که بسیار در این کار تجربه و تخصص دارند ، به صورت کاملا دقیق و حرفه ای نصب شده و پس از آن توسط تیم بازرسان ماموت بررسی ساندویچ پانل انجام می شود.در این مرحله پروژه پیش ساخته به مشتری تحویل داده می شود.انواع ساندویچ پانل را می توانیم از نظر مواد اولیه به کار رفته در آن به دسته های ذیل تقسیم کنیم.به طوری که به دو دسته لایه بیرونی و میانی تقسیم می شوند.

پوشش سقف ایستا درز تبریز

ساندویچ پانل طرح چوب یکی از انواع ساندویچ پانلهای دیواری است که از جهت تنوع بالا در طرح و رنگ از محبوبیت بالایی برخوردار است و در مقایسه با سایر انواع ساندویچ پانل تقاضای بیشتری دارد. طراحی و ساخت ساختارهای ساندو یچی لانه زنبور ی آلوم ینیومی در پژوهشکده مواد و انرژی اصفهان بومی سازی شده است. ساختارهای پوشش سقف ایستا درز تبریز ساندویچی لانه زنبور ی آلوم ینیومی در بدنه ماهواره ها استفاده می شو ند و تامین آنها در طراحی و ساخت سامانه های فضایی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. ساختار ساندویچ پانل لانه زنبوری بسیار متفاوت است. ضخامت پانل ها با توجه به ابعاد و کارایی شان متفاوت است. نکته دیگر توانایی آن در تحمل فشارهای بالا و همچنین مقاومت در برابر آتش است. نکته اول اینکه برای اینکه به سطح پانل آسیب جدی وارد نشود عملکرد کار با این دستگاه باید سریع باشد. ساندویچ پانل نسبت به سایر پوششها بهراحتی و سریع نصب میگردد و با اهداف و روش کار اجرای سازههای ال اس اف همخوانی بیشتری دارد. از همین رو دستگاه های مخصوصی در کارخانه جهت برش ساندویچ پانل ها وجود دارد. ساندویچ پانل که بعضی وقت ها ساندویچ پنل گفته میشودساختاری سبک و ترکیبی است که در دو طرف آن دو لایه وجود دارد و در وسط یک پوششی از عایق وجود دارد باید بسیار …

 

به عنوان مثال پانل چوبی با فوم پلی استایرن سبکترین نوع پانل شناخته شده است. الیاف پشم شیشه که در هسته ساندویچ پنل طرح چوب استفاده شده است موجب شده که این دسته از پانلها در مقایسه با سایر انواع ساندویچ پانل از انعطاف پذیری و مقاومت بالاتری برخوردار باشند و همچنین لازم به ذکر است که الیاف پشم شیشه همواره به عنوان کاربردی ترین نوع عایق شناخته شده است و ساندویچ پنل چوبی را به عایق خوبی در برابر سرما، گرما و صدا تبدیل کرده است. پس باید دقت کرد خرید خود را از شرکت های معتبر و شناخته شده انجام دهیم زیرا هم سعی در تولید پانل های با کیفیت دارد و نیز از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از بهترین و با دوام ترین ورق های فولادی و آلومینیومی بهره برده اند. با پوشش فلز و از روی دیگر فویل آلومینیومی یا کاغذ استفاده میشود . ساختار ساندویچی لانه زنبوری متشکل از یک هسته سبک مرکزی در بین دو پوسته نازک آلومینیومی (رویه) است که در فرآیند تولید این ساختار پس از تامین هسته سبک مرکزی بصورت محصول میانی، این هسته در فرآیند گسترش (expansion) کشیده شده و صفحات رویه آن پس از انجام فرآیند آندایز توسط چسب و در صورت لزوم اینسرتگذاری، چسبانده میشوند.

گلرخ اصیل

Next Post

نحوه استعلام قیمت کارتن از کارتن سازی تهران

د خرداد 16 , 1401
به نقل از افکارنیوز، قیمت کارتن را می توان به عنوان یکی از فاکتورهای مؤثر در انتخاب جعبه های مقوایی برای بسته بندی محصولات در صنایع مختلف دانست. برای خرید کارتن بسته بندی با قیمت مناسب لازم است تا با یک کارخانه کارتن سازی معتبر همکاری کنید. قیمت کارتن نیز […]

You May Like