همه آنچیزی که درباره حقوق خانواده، مهریه، نفقه و حضانت باید حتما بدانید

پایان نامه رشته حقوق

مشاوره حقوقی آنلاین مطالبه مهریه می تواند در خصوص مهریه و شرایط آن ، نحوه مطالبه مهریه ، ومسائلی از این قبیل راهنمای زوجین باشد .
حداقل مهریه در صیغه موقت:قانون گذار به این علت بر تعیین مهریه در عقد موقت تاکید میکند که چون معمولا ازدواج موقت، جز در موارد معدود، به ثبت نمی رسد، به همین علت، با تعیین مهریه تا حدودی حقوق زوجه تامین میشود.
موسسه معتبر تهران طلاق ، با بیش تر از ۱۲ سال سابقه و با دارا بودن برترین و ماهر ترین وکلا ، آماده ارائه خدمات به عموم مردم در خصوص موضوعاتی همچون : حضانت ، سلب حضانت ، مهریه ، انواع و اقسام طلاق ( طلاق توافقی ، طلاق از طرف زن ، طلاق از طرف مرد ) ، و … می باشد .
مزایای گرفتن حضانت فرزند عبارت است از این امر که : گرفتن حضانت فرزند دارای شرایطی می باشد که از جمله این شرایط ، می توان به : دارای سلامت روانی و عقلانی بودن ، مسلمان بودن ، دارا بودن سلامت جسمانی و عملی به سبب نگهداری کودک ، دارا بودن محلی امن برای سکونت ، و …
مدارک لازم برای تعویض شناسنامه بعد از طلاق .در صورتی که زن یا مرد پس از طلاق و جدایی ، تصمیم داشته باشند بنا بر هر علتی نام همسر سابقشان را از شناسنامه حذف کنند ، باید مدارکی داشته باشند که از جمله این مدارک ، می توان به مواردی همچون : ( در صورت طلاق در دوران عقد و باکره بودن زن ) : گواهی بکارت زن از پزشکی قانونی ، سند و حکم طلاق ، مدارک شناسایی فرد ( مدارکی از قبیل : کارت ملی ، شناسنامه ) ، و … . ( مدارک مورد نیاز در صورت باکره نبودن زوجه ) : مدارک شناسایی فرد ( از قبیل : شناسنامه و کارت ملی ) ، سند طلاق همسر سابق ، ثبت کردن ازدواج جدید و همچنین ارائه دادن مدارک مربوط به آن .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای پر مخاطب و معروف است که در زمینه حقوق خانواده ، سال ها فعالیت کرده و تجربه دارد . به همین خاطر می توان پرونده خود را با خیال راحت به وکلای متخصص و کارکشته این موسسه حقوقی ، سپرد .
وکلای موسسه حقوقی با سابقه و پر مخاطب تهران طلاق ، از معروف ترین و متخصص ترین وکلای تهران می‌ باشند ، که در زمینه اجرت المثل و دیگر مسائل حوزه حقوق خانواده ( طلاق ، مهریه ، و … ) ، فعالیت می کنند .
موسسه حقوقی معروف و با سابقه تهران طلاق ، از موسسات حقوقی پر مخاطبی می باشد که سال ها در زمینه حقوق خانواده فعالیت کرده و می کند . این موسسه حقوقی با خدماتی مثل : مشاوره حقوقی حضوری و یا غیر حضوری ( آنلاین یا تلفنی ) ، آماده ارائه خدمت به عموم افراد جامعه می باشند . افراد می توانند با خاطر آسوده ، امور خود را به کادر متخصص و با تجربه این موسسه حقوقی ، بسپارند .
هزینه دادرسی مهریه درسال1401:هزینه دادرسی و ارائه خدمات قضایی به طورکلی  هرساله بنا به پیشنهاد رئیس قوه قضاییه و به تصویب مجلس در قالب قانون بودجه می رسد.برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تهران طلاق تماس بگیرید.
موسسه حقوقی معروف تهران طلاق ، از معتبر ترین موسسات حقوقی تهران ، می باشد . که دارای بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در زمینه مسائل حقوق خانواده ، علی الخصوص بحث نفقه ( زوجه و فرزندان و اقارب ) می باشد .
توقیف ماشین برای مهریه از طریق دادگاه ، زوجه ابتدا باید دادخواستی  مبنی بر مطالبه مهریه اش ، به دادگاه ارائه بدهد .برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با موسسه تهران طلاق تماس بگیرید.
وکیل متخصص نفقه تهران طلاق ، از معروف ترین و برترین وکلای تهران می باشند که ، دارای پرونده های متعدد و موفقی در زمینه مسائل موجود در حقوق خانواده ، هستند . افراد می توانند مسائل حقوقی خود را با خاطر آسوده ، به این موسسه حقوقی بسپارند .
موسسه حقوقی معروف و معتبر تهران طلاق ، دارای برترین و متخصص ترین وکلای حقوقی می‌ باشد ، که در تمام مسائل حوزه حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمت به عموم مردم هستند .
وکیل مهریه در غرب تهران ، پاسخگوی سوالات عموم مردم در خصوص مسائل حقوق خانواده ، علی الخصوص بحث مهریه می باشد .موسسه حقوقی تهران طلاق ، با مجرب ترین و با سابقه ترین وکلا ، آماده خدمت به عموم مردم در مورد مسائل حقوق خانواده ( حضانت ، مهریه ، نفقه ،  و … ) می باشد ‌.
حضانت دختر بالای ۹ سال با چه کسی می باشد ؟ در خصوص حضانت دختر بالای ۹ سال ، باید افزود که : پس از آن که دختر به سن ۹ سال تمام قمری رسید ، در این صورت خود او باید تعیین کرد که از این پس می خواهد با کدام یک از والدینش زندگی کند .
آیا به زن صیغه مهریه تعلق میگیرد ؟باید پاسخ داد که : به زن صیغه نیز مهریه تعلق خواهد گرفت  همچون زوجه عقد نکاح دائم  ، و حتی موت زن در طول مدت نکاح موقت نیز ، به هیچ عنوان باعث از بین رفتن مهریه او ، نخواهد شد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای معتبر و پر مخاطب است که سال ها در زمینه حقوق خانواده فعالیت می کند . این موسسه دارای برترین مشاورین و وکلا است که می توان با خاطر آسوده ، امور حقوقی خود را به وکلای این موسسه معروف ، سپرد .
نمونه دادخواست مطالبه مهریه از سهم الارث زوج.در صورتی که زوجه قصد داشته باشد که از طریق توقیف کردن سهم الارثی که به زوج رسیده ، مهریه اش را مطالبه کند ، باید ضمن دادخواست مطالبه مهریه از مرد ، توقیف کردن سهم الارث زوج را هم تقاضا کند .
زن ناشزه به زنی اطلاق می شود که از دستور و فرمان همسر خود اطاعت نکرده و خلاف آن را اجرا نماید . هنگامی که زنی وظایف خود را که در خانه عهده دار است ، انجام ندهد و بدون اطلاع دادن به همسر خود خانه را ترک کند ، طرح دعوی عدم تمکین می تواند از طرف مرد به اجرا نماید .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، دارای وکلا و مشاورین حقوقی زبده و با تجربه ای است که در زمینه تمام مسائل حقوق خانواده از دانش و تجربه زیاد برخوردار هستند ، و می توان با خاطر آسوده امور خود را به وکلای این موسسه حقوقی سپرد .
حضانت پسر‌ بالای ۱۵ سال:هنگامی که پسر به سن ۱۵ سالگی می رسد و به اصطلاح به سن بلوغ شرعی می رسد ، در چنین صورتی از سن حضانت خارج می شود و دیگر این خود پسر است که باید تعیین کند که تمایل دارد از این پس ، با کدام یک از والدینش زندگی کند .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با سابقه ای درخشان است که آماده ارائه انواع خدمات در زمینه حقوق خانواده ( همچون : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق و جدایی زوجین ، نفقه ،  و … ) می باشد . این موسسه حقوقی معتبر ، دارای بیش تر از پنج هزار پرونده موفق در زمینه حقوق خانواده ، است .
مطلب دیگر :   اجاره آنلاین ویلا شمال

 

موسسه حقوقی تهران طلاق

گلرخ اصیل

Next Post

وسایل مورد نیاز نوزاد

س اردیبهشت 20 , 1401
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، وسایل مورد نیاز نوزاد چیست؟ به عنوان یک مادر، احتمال اولین سوالی که قبل از زایمان خواهید پرسید، همین سوال است؛ زمانی که نوزاد پا به این دنیا می‌گذارد و شما نیز او را از بیمارستان به خانه‌اش می‌آورید، طبیعی است که به وسایل و لوازم […]

You May Like