دوربین های سونی

دوربین های سونی

 

در مجموع، دوربین‌های سونی آلفا که دنبال می‌شوند، قصد ویرایش خوبی دارند و می‌توان گفت که در دسته‌بندی خود بهترین هستند. این سیستم بر روی این محصول تمرکز می کند تا به شما کمک کند بدون توجه به هر چیزی این موضوع را دنبال کنید. این موضوع در عکس های ورزشی بسیار مهم است زیرا فعالیت های موضوعی در همه زمان ها بسیار مهم هستند و برخی از آنها تکرار نمی شوند. برای همگام شدن با درس ها، این فناوری از الگوریتم های رنگی و فاصله و توانایی متمایز کردن چهره، چشم ها و لبخندها استفاده می کند. عملکرد چشم انسان نقش مهمی در عکاسی و گرفتن حیوانات در عکاسی از حیوانات دارد.

با توجه به ترکیب دو روش تمرکز بر مرحله شناخت و مقایسه مقایسه ها، سطح بالای واقعی و سرعت سیستم تمرکز اصلی است. در اینجا 425 امتیاز برای مورد اول و شماره یک در مورد دوم وجود دارد. علاوه بر این، سیستم زمانی که به طور مداوم با سرعت 11 ثانیه در ثانیه شلیک می کند، بهتر عمل می کند و شدت تصویر را افزایش می دهد. با این حال، صدای دوربین را نمی شنوید، که در بیشتر موارد بسیار مهم است.

همانطور که می دانید سنسور دوربین سونی شامل انواع کراپ 24.2 مگاپیکسلی است که بر روی محصول نصب شده است. با این سنسور یک پردازنده قدرتمند و سریع نیز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دوربین ISO 100 تا 32000 است و می تواند تا 521200 افزایش یابد.علاوه بر این در عکس ها یکی از مهم ترین ویژگی های نسخه کامل که اکنون به عنوان مثال قابل مشاهده است، کشف رنگ پوست است. این قابلیت زیبایی تصاویر هر رنگ پوست را افزایش می دهد.

دوربین SONY HXR-NX80 سونی یکی از مدرن ترین دوربین های حرفه ای است که از امکانات فراوان و به روشی ساده و آسان بهره می برد. این دوربین از یک دوربین 14.2 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS با سنسور XAVC S 4K و زوم اپتیکال 12 برابر با لنز Zeiss پشتیبانی می‌کند.

این دوربین به دلیل طراحی مدرن بسیار کاربردی بوده و برای مصارف حرفه ای مناسب است. این دوربین برای ضبط صدا و تصویر و همچنین فیلمبرداری استودیویی مناسب است.

دوربین Sony Alpha a7R III یک دوربین بدون آینه سونی است که سرعت و کارایی بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سومین دوربین سرور A7R معرفی شده است. این دوربین نسبت به مدل های قبلی خود پیشرفته تر است که برخی از آنها دوربین های بدون آینه D850 نامیده می شوند. عملکرد Sony Alpha a7R III به خوبی انجام نشده است. Sony a7R III دارای سنسور 42.4 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS است. علاوه بر این، نرم افزار جدید و به روز شده BIONZ X نیز پشت این سنسور قرار دارد.

مطلب دیگر :   ویسمن کابل : خرید کابل rg59 و کابل دوربین مداربسته

علاوه بر امکانات و پیشرفت های دوربین سونی Alpha a7R III، این دوربین از نظر فیزیکی نیز ارتقا یافته است. این دستگاه دارای یک دستگاه الکترونیکی 3.69 مگاپیکسلی از نوع OLED است که تصاویر را زیباتر، تمیزتر و واقعی تر می کند. در پشت بدنه یک صفحه نمایش لمسی LCD قرار دارد و نسبت تصویر آن 1.44 میلیون است. امکان ثبت تصاویر از سطح بالا یا پایین در بستن صحیح کادر بسیار کمک کننده است. fa.wikipedia.org

سونی یک دوربین حرفه ای تمام عیار با نام Alpha SLT-A99 معرفی کرده است. این دوربین که از فناوری جریان آزاد استفاده می کند، از CIMAS 24 مگاپیکسلی و عملکرد پایه و عملکرد حسگر استفاده می کند. به عبارت دیگر، سیستم مانیتورینگ گام به گام به طور همزمان از روی سنسور و همچنین در آینه سبک وزن سیستم فوکوس خودکار ویژه اجرا می شود، بنابراین سونی قول داده است تا بر روی سیستم به درستی تمرکز و نظارت کند. . دید الکترونیکی 2.3 میلیون نقطه، صفحه چرخان 1.23 میلیون، حساسیت 100 تا 25600، عکاسی ثابت در 6 ثانیه در ثانیه، تصاویر فول اچ دی در 60 ثانیه، بدنه GPS، کفش رعد و برق معمولی و بدنه فلزی متخصص هستند. سونی از رعد و برق دوربین.

لیست دوربین های بدون آینه سونی S شما را شگفت زده کرده و وارد دنیای عکاسی و ساخت فیلم های باکیفیت دیگر می کند، بی صدا بودن، جلوه های نور و خودمانیتورینگ و اثر انگشت از جمله محصولاتی هستند که این محصول را خریداری می کنند. قدرت A7S III بسیار بالاست و عملکرد سیستم پایه بسیار خوب و شگفت انگیز است.

یکی از ویژگی های دوربین های غیر آینه ای سونی، زاویه دید منحصر به فرد آن است که دارای رزولوشن 2048 * 1536، اندازه 0.9 برابر است. این اولین نمونه در نوع خود در آبهای آلفا 7 مسیحی است و می تواند برای عکاسی و عکاسی استفاده شود. سونی سعی کرده یک نسخه بزرگتر با نسخه کاربرپسند بسازد که نسبت به نسخه اول دوربین پیشرفته تر است.

New Exmore R پر از حسگرها و همچنین BIONZ XR است که فناوری پردازش تصویر را با استفاده از تصاویر 4K انجام می دهد.

گلرخ اصیل

Next Post

آموزش انگشت گذاری در ویولن

چ آذر 10 , 1400
نکات انگشت گذاری صحیح ویولن این مقاله برداشتی از سایت گوش نوازان است در سازهای زهی به نیاز است نوازندگان با فشردن رشته‌ها در فواصل زمانی مشخص، نت‌ها را اجرا کنند. در سازهایی مانند گیتار، ماندولین، بانجو، یا بأس الکتریکی، این به عنوان ” fretting ” شناخته می‌شود. در سازهای […]

You May Like