بهینه سازی یک وب سایت ۲۰۱۷: کلیدهای موجود در صفحه

بهینه سازی مناسب وب سایت یک عامل مهم موفقیت SEO برای سال ۲۰۱۷ است. در روزهای پنگوئن ۴٫۰ ، SEO های جستجوگرها که با ایجاد پیوند به یک صفحه بهینه شده ضعیف هستند ، نمی خواهند بازده زیادی را به دست آورند.

برای به دست آوردن نتایج بهتر سئو ، وقت آن است که ساعت ها را بسازیم تا Backlink های موجود (و جدید) موثرتر شوند. برای ایجاد یک ارتباط معنایی قوی تر بین اقتدار خارج از صفحه و ارتباط درون صفحه ، روی عوامل اصلی در صفحه تمرکز کنید.

Backlink

بیایید برخی از روشهای صفحه اصلی را به شما کمک کنیم تا به شما در موفق شدن به عنوان یک کسب و کار آنلاین در سال ۲۰۱۷ کمک کنیم.

فهرست سایت خود را مجسمه سازی کنید

مطمئن شوید که سایت شما برای نمایه سازی پویا بهینه شده است. تجربه موتور جستجو در سایت خود را به یک استاندارد مطلوب SEO قالب دهید.

به وب سایت شما بودجه خزیدن محدود (متناسب با اختیار سایت شما) اختصاص می یابد. مهم است که ایندکس کردن خود را تنظیم کنید تا موتورهای جستجو مهمترین صفحات شما را در اولویت قرار دهند.

     

  • پرونده robots.txt خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که بخشهای بی اهمیت وب سایت خود را مجاز نمی دانید.
  •  

  • باید با استفاده از ابزاری مانند Screaming Frog ، هدرهای HTML خود را بررسی کنید. من در حین توسعه در سایت های بزرگ شاهد دستورالعمل های نادرستی بوده ام.
  •  

  • سایت خود را خز کنید تا ببینید ساختار URL شما ممکن است مستعد بروز مشکل در نمایه سازی بیش از حد باشد. پارامترهای بیش از حد URL می تواند گوگل را مجبور به انتخاب بین تعداد زیادی صفحه تکراری کند. (برای برطرف کردن این مشکل ، از نشانگر rel = “canonical” استفاده کنید تا تمام URL های اضافی به صفحه اصلی نشان داده شود ، به صفحات “صحیح” برای نمایه سازی به گوگل بدهید.)
  •  

  • اجازه ندهید موتورهای جستجو سایت توسعه شما را فهرست کنند. این می تواند توسط تیم های سازنده بی تجربه نادیده گرفته شود زیرا برخی از CMS پینگ می کنند و هنگام انتشار مطالب خزنده را دعوت می کنند. سایت توسعه را Noindex کنید و در آینده مسائل محتوا را تکرار کنید. فراموش نکنید که وقتی سایت جدید به صورت زنده پخش می شود ، آن را به عقب برگردانید.
  •  

  • بررسی کنید که هر ۳۰۱ درست کار می کند و افراد را به صفحات مناسب منتقل می کند. اگر شما یک سایت تجارت الکترونیکی را با ترافیک زیادی در حال اجرا دارید ، اجازه ندهید که صفحات محصول خارج از سهام موجود در ۴۰۴ – کاربران را به جایی مرتبط مرتبط هدایت کنید.

روی سرعت سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری

سایت های آهسته برای کاربران یا موتورهای جستجو مناسب نیستند و شما یا رتبه بندی های شما از این نظر طرفداری نمی کنند.

در روزهای صفحات موبایل شتاب ، کاملاً واضح است که نیاز شدید وب سایت های سریع از منظر UX و سئو وجود دارد. سرعت سایت می تواند یک مشکل پیچیده برای عیب یابی باشد زیرا تحت تأثیر سه لایه جداگانه قرار دارد:

موبایل

     

  • پس زمینه (پایگاه داده ها و اسکریپت نویسی سمت سرور)
  •  

  • پیش زمینه (HTML ، اسکریپت نویسی سمت مشتری)
  •  

  • شبکه (سرعت اتصال ، DNS).

به ضرر آنها ، مردم غالباً روی ظاهر و مشکلات شبکه تمرکز می کنند و فراموش می کنند باطن سایت خود را برای مشکلات سرعت بررسی می کنند. در واقع ، سایت ها می توانند به سرعت سریع نفخ شوند. پایگاه داده می تواند به راحتی از ضرب و شتم خارج شود و توسعه بد می تواند هزینه بازدید کنندگان شما (و پول) را به همراه داشته باشد.

مشکلات

در اینجا تجربه مجله Smashing در بهبود عملکرد سایت از طریق مرتب سازی کردن با پس زمینه است. خوب ارزش خواندن دارد

سه مرحله به وب سایت سریعتر

مدت بار پیشنهادی یک صفحه یک ثانیه یا کمتر است. از اینجا شروع کنید:

     

  • یک ارائه دهنده میزبانی خوب دریافت کنید که ارزش پرداخت آن را دارد! من اخیراً به کسی تغییر داده ام که قیمت آن کمی بالا است (خصوصاً برای سایت های پر رفت و آمد) ، اما زیرساخت ها برای هیچ یک دوم نیستند و پشتیبانی عالی است. این بررسی جامع را بررسی کنید.
  • قیمت

     

  • ذخیره سازی را برای سرعت بخشیدن به بار بار در مرورگرها فعال کنید. در اینجا یک تکنیک عالی در مورد روند اعمال نفوذ در مرورگر ذخیره شده برای سرعت سایت وجود دارد.
  •  

  • یک ممیزی فنی کامل از پایگاه داده وب و تغییر مسیرهای موجود دریافت کنید – آیا می توانید آنها را بهتر کنید؟ پلاگین های به ندرت استفاده شده و دیگر نفخ های غیرمجاز غیرمجاز را حذف کنید.

اکنون سرعت سایت خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه می خواهید دور شوید.

محتوای با کیفیت بالا را در اولویت قرار دهید

محتوای عالی در سال ۲۰۱۷ از بین نمی رود – و تمرکز به طور فزاینده ای به تلفن همراه تغییر می کند. مطالب زیادی درباره محتوا نوشته شده است ، اما در اصل آن – محتوای خوب سئو مربوط به ارتباط با کاربران شما و کمک به آنها در انجام وظایف است – خواه یافتن جواب برای یک سوال یا تکمیل خرید.

     

  • تأکید اخیر گوگل بر سفر کاربر و میکرو لحظه های تلفن همراه ، یادآوری برای مدیران وب در مورد آنچه آنها برای اولویت بندی هستند – قابلیت استفاده است.
  •  

  • سعی کنید به تمام سؤالات کاربران در نسخه خود پاسخ دهید تا شانس خود را برای رتبه بندی با محتوای مربوطه افزایش دهید. موارد را به بخش هایی از اطلاعات که به راحتی هضم می شوند ، تجزیه کنید.
  •  

  • از زبان غنی و طبیعی کاربر پسند استفاده کنید. از اصطلاحات محتاطانه استفاده کنید و از ذهنیت “نوشتن برای موتورهای جستجو” خارج شوید.
  •  

  • محتوای عالی ارزش سرمایه گذاری دارد. آنچه را پرداخت می کنید دریافت می کنید.

به عنوان یک سایت منسجم سایت خود را بهینه کنید

از یک صفحه ذهنی “صفحه فرود” تغییر دهیدy “به یک کلمه کلیدی کلیدی در کل سایت. روی هدف کاربر متمرکز شوید – نه به زبان روباتیک و برای داشتن بهترین نتایج SEO ، محتوای خود را به صورت منسجم و جامع نگه دارید.

     

  • شما باید تحقیق جامع درباره کلمات کلیدی را انجام دهید که کلمات کلیدی اولیه ، فرعی و ثانویه را شامل می شود. و همچنین مضامین کلمات کلیدی و خانواده ها. تمرکز خود را روی هدف کاربر ، مضامین و زبان مکالمه در تکرار عبارات بی ذهن متمرکز کنید.
  •  

  • به طور مرتب به تحقیقات کلمه کلیدی خود بازگردید ، آن را به روز کنید و آن را با رفتار کاربر فعلی مقایسه کنید.
  •  

  • کلمات کلیدی رقیب را برای بهبود شانس رتبه بندی خود استخراج کنید – اما همیشه به SERP ها اعتماد نکنید تا به شما جواب دهند. تفاوت بین علی و همبستگی را بدانید – در اینجا یک پست عالی درباره نحوه تطابق کلمات کلیدی در دامنه ها ، URL ها و صفحه در رتبه بندی ها وجود دارد. (نه همیشه آنچه انتظار دارید).

داده های داده و طرحواره خود را کامل کنید

مدیریت صحیح ابرداده و طرحواره برای سئو در سال ۲۰۱۷ مهم است – فراموش نکنید که به طور صحیح محتوا را برچسب گذاری کنید.

     

  • با وب سایت خود با پشتیبان خانه باشید. با استفاده از برچسب عنوان منحصر به فرد ، توضیحات متا ، هر صفحه را در سایت خود بهینه کنید و مطمئن شوید که برای تسهیل در اشتراک رسانه های اجتماعی تصویری برجسته برای صفحه (یا سایت به عنوان یک کل) تنظیم کرده اید. اگر گوگل توضیحات متا را دوست ندارد ، در عوض در عوض خودش را خواهد نوشت – بنابراین همیشه به هدف صفحه بپیوندید.
  •  

  • استفاده از نشانه گذاری schema.org را به نفع خود استفاده کنید و از داده های ساخت یافته استفاده کنید تا به موتورهای جستجو ایده بهتر از سایت شما بدهند. استفاده از طرحواره آسان است و روشی درخشان و مقرون به صرفه برای بهبود SEO خود است.
  •  

  • برای افزایش ارتباط ، متون alt تصویر و داده های EXIF ​​(اطلاعات بیشتر در مورد نشانه گذاری طرح تصویر) را بهینه کنید.

برای بهینه سازی هوشمند تجزیه و تحلیل کنید

برای ساده سازی وب سایت خود از داده ها استفاده کنید. در اینجا چند درس مهم SEO در صفحه وجود دارد که باید از آنالیز خود استخراج کنید:

     

  • صفحات کلید خروج را مشخص کنید. چرا مردم می روند؟ آیا یک تماس روشن برای اقدام یا مرحله بعدی مشخص دارید؟ زمان را در صفحه با محتوای بهتر بهبود بخشید.
  •  

  • نرخ کلیک پایین SERP پایین می تواند به دلیل عناوین صفحه بهینه شده و توضیحات فراگیر باشد. به عقب برگردید و آنها را از نظر املا و دستور زبان ، کلمات کلیدی اولیه و گزاره ارزش بررسی کنید. لیست SERP قوی به معنی نرخ کلیک بهتر است.
  •  

  • صفحات کم در هر جلسه؟ برای ترغیب مرور عمیق تر ، پیوندهای داخلی بیشتری را درج کنید و ساختار صفحه را بهینه کنید. زیر گروه ها و زیر صفحه هایی با کپی و تصاویر قوی و منحصر به فرد که در یک منطقه موضوع متمرکز شده اند را ایجاد کنید.
  •  

  • نرخ گزاف گویی زیاد؟ یک ممیزی از قابلیت استفاده را انجام دهید تا مطمئن شوید که کاربران را با ارسال پیام اشتباه خاموش نمی کنید. اگر ارزش آن را دارید ، صفحات فرود مقصد را جستجو کنید. این کمک می کند تا بازدید کنندگان در صفحات مربوط به جستجوی جستجو خود در حال فرود باشند.
  •  

  • پست قدیمی هنوز از ترافیک جستجوی خوب برخوردار است؟ شامل یک تماس برجسته برای اقدام برای بازگرداندن کاربران به صفحات پول شما است.
  •  

  • برای ردیابی دقیق اثر کار ، اهدافی را تنظیم کنید: اقدامات خرد و کلان را نیز در بر گیرید.

چگونه می توانم آنچه را که برای اولویت بندی نیاز دارم را بدانم؟

اقتدار ، ارتباط ، UX … همه آنها مهم هستند. اما شما از کجا شروع می کنید؟

     

  • به بودجه خود نگاه کنید – امروز چه کاری را می توانید مدیریت کنید؟ فردا؟ برای برون سپاری به چه چیزی نیاز دارید؟ با آنچه در اختیار دارید کار کنید و از منابع خارج از منابعی که نمی توانید در خانه صرفه اقتصادی داشته باشید ، استفاده کنید.
  • اقتصاد
     

  • بر روی “برد سریع” و استراتژی بلند مدت بطور همزمان متمرکز شوید. اصلاحات فنی را با بهبود محتوا ترکیب کنید.
  •  

  • اگر نسبت به رتبه بندی خود در سال ۲۰۱۷ دچار اضطراب شدید ، این اینفوگرافیک عیب یابی SEO را بررسی کنید تا به شما در اولویت بندی حرکتهای بعدی سئو خود کمک کند. درک کنید که ماهیت پیچیده بازی سئو به این معنی است که رتبه بندی ترکیبی پویا از بسیاری از عوامل اعم از صفحه ای و خارج از صفحه است. توجه خود را به ضرر همه دیگران نکشید.
  • اضطراب

     

  • هرگونه پیشرفت را ردیابی کنید ، اما علتی را هم وسواس نکنید. تغییرات الگوریتمی بسیار دشوار است

فکر می کنید مهمترین عامل سئو در صفحه در حال حاضر برای سایت شما چیست و چگونه می خواهید در سال ۲۰۱۷ با آن مقابله کنید؟