ویژگی های جدید در سایت ما: تغییرات آمار و الگوریتم GWT!

در چند هفته گذشته ، این تیم مشغول کار بر روی چند ویژگی ویژگی های جدید در برنامه بود که برای کمک به شما در کار سئو طراحی شده است .

     

  1. یک مطالعه گوگل CTR دقیقاً برای شما طراحی شده است

در اوایل ماه جاری ما در SMXEast آخرین مطالعه CTR ما ارائه دادیم ، که بر تأثیر جستجوی مخلوط بر نرخ کلیک ارگانیک در سال ۲۰۱۴ متمرکز بود. تجزیه و تحلیل ما براساس ۴۶۵ هزار کلمه کلیدی در ۵ هزار وب سایت در ماه ژوئیه ۲۰۱۴ و می توانید نسخه کاملی از یافته های ما را در اینجا بدست آورید.

با این حال ، این مطالعه عمومی بود و هیچ تحقیق مستقیمی با هدف یک تحلیلگر داده وجود ندارد که به معیارهای خودش نگاه کند.

بنابراین ، مرحله منطقی بعدی اعمال همان فرمول ها برای پروژه های فردی بود و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را از طریق گوگل Webmaster Tools ، با رتبه بندی موقعیت ، با برداشت های خود در ارتباط قرار دهید. معیارهای موقعیت متوسط ​​و CTR.

برای این منظور ، ویژگی تجاری جدید آمار GWT طراحی و مستقیماً به سایت ما اضافه شد.

آمار برای اولین بار ۱۰۰۰ پرس و جو جستجوی ابزارهای Webmaster Tools به تقسیم بر میانگین موقعیت رتبه (از ۱ تا ۲۰) می دهد. این امکان را به شما می دهد تا کلمات کلیدی را به راحتی در پروژه های ابر سایت ما خود اضافه کنید تا تحلیل کامل معیارهای آنها را شروع کنید.

آمار GWT سایت ما به شما کمک می کند تا:

     

  • به راحتی CTR کم را شناسایی کنید برای برخی از شرایط رتبه بندی ، بنابراین می توانید صفحات مرتبط را بهینه کنید

  •  

  • مشخص کنید که بهینه سازی برخی از کلمات کلیدی دشوار و تلاش خود را روی میوه کم مصرف در عوض با یک نسبت برداشت بهتر / کلیک بهتر متمرکز کنید.

  •  

  • قبلاً کلمات کلیدی نادیده گرفته شده

    را مشاهده کنید

  •  

  • با اشاره به موارد رتبه بندی که قبلاً از دست رفته بودید

 

  • تغییر الگوریتم آسان شد

  • به روزرسانی های الگوریتم گرگ بزرگ بد هستند که Google یک بار در حال انتشار است. همه ما آنجا بوده ایم ، ترسیده ایم که چگونه می تواند بر عملکرد وب سایت در SERP ها یا افت ناگهانی رتبه بندی تأثیر بگذارد. زمان صرف تجزیه و تحلیل تغییرات می تواند دلهره آور باشد.

    با در نظر گرفتن معیارهای سایت ما برای هر پروژه جداگانه و قرار دادن آنها در مقابل زمان بندی تغییرات گوگل الگوریتم این مشکل حل شده است .

    ما تغییرات مربوط به رتبه بندی تقریبی ۱۰،۰۰۰ کلمه کلیدی و ۵۰۰،۰۰۰ آدرس اینترنتی را در صنایع مختلف محاسبه کردیم. داده ها روزانه روزانه به روز می شوند و هم تعداد تغییرات و hem درصد کلمات کلیدی را که تحت تأثیر قرار گرفته اند ، نشان می دهد.

    بسته به تعداد و شدت تغییرات در رتبه بندی ، رنگ نمودار میله از سبز (کمتر تغییر) به زرد (تغییرات متوسط) و قرمز (تغییرات عمده). تغییرات رتبه بندی تعداد وب سایت هایی را نشان می دهد که رتبه های خود را تغییر داده اند و درصد (چند وب سایت از تعداد کل وب سایت ها تحت تأثیر قرار گرفته اند) تغییر می دهد.

    هرچه وب سایت های بیشتری تحت تأثیر قرار بگیرند ، اهمیت به روزرسانی الگوریتم بیشتر می شود.

    جدول زمانی ۶ ماه به طول می انجامد ، و ما به احتمال زیاد با افزایش تغییرات بیشتر ، این بازه زمانی را گسترش می دهیم ، به شما این امکان را می دهیم که مرتباً تکامل وب سایت خود را کنترل کنید.

    با افزودن جدول زمانی به پروژه های Cloud AWR ، رتبه بندی خود را تغییر می دهید ، روند بازدید از وب سایت شما و وب سایت بازدیدکننده داشته است > همه می توانند به طور مستقیم با نوسانات در رفتار گوگل مرتبط باشند.

    نوسانات

    سوال؟ خط زیر را رها کنید و مکالمه را شروع کنید!