ساختمان پیوند مدرن تنها ۳ تاکتیک مناسب را شامل می شود: آنها در اینجا هستند

تعداد کمی از استراتژی های بازاریابی آنلاین تحولات اساسی را به عنوان ایجاد لینک پیوند داده اند. آنچه در ابتدا به عنوان یک استراتژی برش و خشک و مبتنی بر کمیت شروع شده است که تقریباً برای افزایش رتبه های شما تضمین شده است ، به لطف به روزرسانی پیشرفته و پیشرفته پنگوئن Google ، تبدیل به یک سیستم بسیار پیچیده تر شده است.

منظور من از زنده بودن چیست؟

     

  • استراتژی نباید خطری داشته باشد. این بلافاصله استراتژی های مدرسه قدیمی ، مانند ارسال لینک در زمینه های تفسیر ، و استراتژی های کلاه سیاه مانند لینک های اسپم یا شرکت در هر نوع طرح پیوند را حذف نمی کند.
  • اسپم

     

  • استراتژی باید سود بیشتری از هزینه اولیه خود کسب کند. برخی از روش های ایجاد لینک وجود دارند که در پایان با عبور از یک حاشیه اقتدار در مقایسه با تلاشی که برای ایجاد آنها انجام می شود ، وجود دارد مانند تک پیوندهایی در سایتهای دارای قدرت کم که ممکن است در Fiverr آنها را بخرید (و این موارد بسیار ریسک پذیر هستند).
  •  

  • این استراتژی باید تکرار و مقیاس پذیر باشد. برای تأثیر یک بار اثر کافی نیست. یک استراتژی خوب باید به طور مداوم تکرار شود و فضای لازم برای رشد داشته باشد.

با توجه به این شایستگی ها ، من فقط سه تاکتیک مناسب برای ایجاد لینک های مدرن را ارائه می دهم:

۱ ٫ محتوا “آهن ربا” که به طور طبیعی لینک ها را جذب می کند

این اولین تاکتیک امن ترین و از نظر مفهومی ساده ترین درک است. تنها کاری که باید انجام دهید انتشار مطالبی است که افراد خوب آن را به طور طبیعی می خواهند به این نتیجه یا به وب سایت شما در نتیجه آن پیوند دهند. این محتوا می تواند در وب سایت شما ، در وب سایت دیگری یا حتی کاملا آفلاین باشد. مثالهای زیر را از “آهن ربا” محتوا در نظر بگیرید.

     

  • یک تبلیغات تلویزیونی Super Bowl که موج های زیادی را در کانال های رسانه های اجتماعی ایجاد می کند ، که به نوبه خود باعث ذکر نام ها و پیوندهای برند در مقالات خبری بعدی می شود.
  •  

  • یک پروژه موفق Kickstarter با بودجه ، همراه با دسترسی به خبرنگاران و نشریات مختلف مربوطه.
     
  • پادکست که رسانه های اجتماعی را جلب می کند ، و پیوندهایی از وبلاگ نویسان که درباره آن نظر می نویسند پیوند می زند.
     
  • یک رویداد مهم بشردوستانه ، مانند کمک مالی به یک موسسه خیریه ، که توسط روزنامه نگاران اخبار محلی ، که داستانی راجع به آن می نویسند و به مارک شما پیوند می خورند ، مورد توجه خبرنگاران محلی قرار می گیرد.
  • خیریه
     

  • ایمیلی که به یک مدیر وب فرستاده شده است که درخواست پیوند به سایت شما را دارد (نمی توان صدمه دید ، درست است؟)
  •  

  • توئیتی که ویروسی می شود ، باعث ایجاد گفتگو از طرف وبلاگ نویسان یا روزنامه نگاران خبر می شود که به نوبه خود هنگام استناد به نظرات به وب سایت شما پیوند می زنند.
  •  

  • مصاحبه ای با وب سایت دیگری ، مصاحبه و پیوندها را به وب سایت شما در داخل مصاحبه منتشر می کند.
  •  

  • ارسال نسخه نقد و بررسی محصول شما به یک وبلاگ نویس ، که سپس آن را بررسی کرده و به سایت شما در بررسی خود پیوند می دهد.
  •  

  • تجزیه و تحلیل / گزارش تحقیقات اصلی بازار که از نتایج یک نظرسنجی تهیه شده است.
  •  

  • پست های وبلاگ فوق العاده مکتوب در وب سایت شما که ارزش فوق العاده ای را برای خوانندگان فراهم می کنند.
  •  

  • اینفوگرافیک های فوق العاده طراحی شده در وب سایت شما با بینش های منحصر به فرد و جالب.
  •  

  • یک پست وبلاگ مهمان فوق العاده جالب یا بحث برانگیز که باعث ایجاد وزوز از سایر وبلاگ نویسان مشتاق به برقراری ارتباط با عقاید خود می شود ، که هنگام ارجاع به عنوان شغل خود به شرکت شما پیوند می زنند.

این لیست می تواند با مثالهای دیگر از محتوای تولید کننده لینک ، چه بصورت آنلاین و هم به صورت آنلاین و به صورت سایت و خارج از سایت ادامه یابد. نکته پایانی این است که با ایجاد یک قطعه اصلی با ارزش واقعی مانند بررسی تحقیقات بازار ، دیگران در صنعت شما هنگام ارجاع آن در انتشارات خود ، کارهای شما را ذکر می کنند. عالی به نظر می رسد ، درست است؟ تنها یک مانع وجود دارد: ایده ساده است ، اما اعدام بسیار فشرده تر است.

اول ، تولید محتوا در این سطح کار ساده ای نیست. یک دلیل وجود دارد که مردم به محتوای خوب پیوند می زنند ، و این به این دلیل است که محتوای خوب به سختی حاصل می شود (و تهیه آن دشوار است زیرا تولید آن دشوار است). برای یافتن داده های اصلی برای آن مبحث ، تحقیق فشرده برای تکمیل ایده های شما و البته مهارت در جمع کردن همه آنها خلاقیت لازم است. پس از آن ، شما باید تلاش کنید تا کارهای خود را به صورت همگام سازی کنید زیرا مخاطبان معمولاً فقط به طور طبیعی روی آن اتفاق نمی افتند.

خلاقیت

حتی با وجود این مراحل ، فرمول دقیقی برای موفقیت محتوا وجود ندارد ، و هیچ ضمانتی برای نتایج وجود ندارد. از طرف دیگر ، تمام چیزهایی که به آن نیاز دارند یک قطعه محتوا برای برپایی ده ها – یا حتی صدها نفر -پیوندهای ورودی طبیعی ، با ارزش

۲ Post ارسال مهمان

ارسال مهمان یک رویکرد مستقیم تر از کسب لینک به طور طبیعی است ، زیرا شما خودتان از لحاظ فنی پیوندها را می سازید. با این حال ، به دلیل محدودیت های ایجاد لینک های مدرن بسیار محکم ، نمی توانید پیوند خود را با هر بخش از محتوا درست کنید. باید محتوا با کیفیت بالا باشد ، و پیوند شما باید برای خود قطعه هم مرتبط باشد و هم ارزشمند.

فراتر از آن ، محتوای شما باید برای مخاطب هدف ناشر نیز مرتبط باشد ، مطابق با نام تجاری آنها و از همه مهمتر ، از تبلیغات مستقیم مارک شما خودداری کند. محتوای شما باید ذاتاً برای خوانندگان ارزشمند باشد. تبلیغی برای برند شما نیست. علاوه بر افزایش اقتدار ، شما نیز می توانید به سایت خود ترافیک ارجاع باقیمانده بدست آورید ، و ارسال های میهمان را به یک استراتژی ارزشمند تبدیل کنید.

یکی از بزرگترین مزیت های ساخت لینک پیوند مهمان پس از آن ، مقیاس پذیری آن است. می توانید با نشان دادن کار خود در سایت های سطح ورودی ، مانند وبلاگ های محلی یا صنعت طاقچه ، شروع کنید و راه خود را به ناشران ملی با مشخصات بالا بسپارید ، و با هر مرحله روی نردبان آب و پیوند بیشتری بدست آورید.

۳ Rec بازآفرینی پیوند

برخلاف ارسال مهمان و جذابیت لینک طبیعی ، بازآفرینی پیوند استراتژی است که باعث ایجاد ارزش از کار دیگران می شود. تاکتیک های موجود در این استراتژی شامل مواردی مانند:

     

  • با استفاده از ابزاری برای یافتن نامهای نام تجاری خود که در حال حاضر پیوند برقرار نیست ، از طریق ایمیل به نویسنده یا مدیر وبلاگ ارسال کنید تا درخواست کنند که نام تجاری شما را پیوند دهد.
  •  

  • استفاده از ابزاری برای یافتن پیوندهای شکسته در نشریات مربوطه در صنعت و ارسال از طریق ایمیل برای ارائه یک آدرس جایگزین مناسب (در سایت شما) برای جایگزین کردن لینک خراب.

یک استراتژی ایجاد لینک خوب متنوع خواهد شد و عناصر هر سه این تاکتیک ها در آن موجود است. ارسال مهمان و جذب لینک طبیعی دارای مزایای مکمل است که هریک از نقاط ضعف دیگری را تشکیل می دهند و هر یک از مزایای جانبی مربوط به رتبه های جستجو (مانند بهینه سازی نرخ تبدیل و افزایش ترافیک مراجعه) نیست. احیای لینک راهی برای استخراج ارزش از تلاش های گذشته افراد دیگر فراهم می کند که می تواند بازده کارآمد در زمان سرمایه گذاری شده را فراهم کند. با هم ، این تاکتیک ها تقریبا می توانند قدرت دامنه ، رتبه بندی و بازده سرمایه گذاری را برای شما تضمین کنند.

سرمایه گذاری

مطالعه بیشتر:

     

  • راهنمای شما برای ایجاد لینک برای SEO در سال ۲۰۱۶
  •  

  • ساختمان پیوند تکامل یافت: عصر ذکر نام تجاری
  •  

  • اسطوره لینک سازی که استراتژی SEO شما را به عقب برگشته است