ملاحظات استراتژی برنامه برنامه تلفن همراه: برنامه راه اندازی خود را به طور موثر بازاریابی کنید

در سال ۲۰۰۸ ، هنگامی که اپل برای اولین بار برای نیازهای فروشگاه App باز شد کم بود ، و انتظارات کاربران نیز به همین ترتیب بود. این بدان معناست که بیشتر برنامه ها ، حتی برنامه های وحشتناک ، شانس خوبی برای بارگیری گسترده دارند.

نه تنها این ، بلکه با تعداد نسبتاً کم برنامه ، احتمال کشف نیز خوب بود. این روزها ، ما در حال مشاهده تصویری کاملاً متفاوت برای برنامه های راه اندازی هستیم.

هر دو فروشگاه Play گوگل و فروشگاه App اپل اکنون برنامه های خود را با میلیون ها نفر در نظر می گیرند ، این بدان معناست که کاربران گرسنه از برنامه با پیچ و خم وسیعی از برنامه های مشابه طراحی شده و طراحی شده در حال مرور هستند.

“برنامه ای برای آن وجود دارد.” این عبارت معمولی که اکنون همه ما شنیده ایم از همیشه واقعی تر است. حتی اگر شما یک ایده مبهم برای یک برنامه داشته باشید ، یک احتمال بسیار واقعی وجود دارد که شخص دیگری شما را به سمت آن کتک بزند.

همه این بدان معنی است که ما باید جدی تر از گذشته مراحل راه اندازی برنامه و بازاریابی برنامه را شروع کنیم و حتی آنها را به عنوان بردارهای موازی با مرحله توسعه در نظر بگیریم.

برای اطمینان از بهترین راه اندازی ممکن ، دیگر کافی نیست یک وب سایت واحد برنامه را مرور کرده و چند صد کلمه در وبلاگ راه اندازی خود ارسال کنید.

درعوض ، به منظور جلب توجه یک گروه کاربری در یک بازار اشباع نشده ، یک کمپین کاملاً گسترده به احتمال زیاد غیر ضروری خواهد بود.

البته چند مورد استثنا در این مورد وجود دارد. تصور کنید اگر فیس بوک قبلاً برنامه موبایل نداشته است ، و تصمیم گرفتید برای اولین بار وارد بازار شوید.

موبایل

مطمئناً اگر میلیارد ها بازدید کننده نداشته باشند و از آنها به صفحات بارگیری برنامه و موارد دیگر استفاده کنند ، مطمئناً آنها از میلیونها موجود خود استفاده خوبی خواهند کرد. اما برای بقیه ما فانی وجود دارد ، چه کاری می توانیم انجام دهیم.

خوشبختانه بازاریابان و صاحبان برنامه و برنامه نویسان مشتاق آن را از صفر شروع نمی کنند. شباهت های زیادی بین شروع یک وب سایت ، تجارت یا سایر سرمایه گذاری ها وجود دارد که می توانیم از نیازهای برنامه تلفن همراه خود بیاموزیم و با آنها سازگار شویم.

از طرف دیگر ، چندین چالش و فرصت منحصر به فرد فقط در تلفن های همراه و تبلت ها وجود دارد و بسته به نحوه برخورد با آنها ، موفقیت یا به دست می آید ، یا برای همیشه رویای آن می شود.

چندین نام خانوادگی در رایج ترین پست های استراتژی بازاریابی برنامه وجود دارد که در آن پست های وبلاگ وجود دارد ، یعنی AirBnB و چگونگی استفاده از Craigslist برای “هک رشد” راه خود را به شهرت.

از این تکشاخ ها به صورت مبدل فریب نخورید. سخت کوش بودن و کار صادقانه و قدیمی ، شما را بیش از هر یک از این اصطلاحات رشد رشد می بخشد ، مگر اینکه به چیزی واقعی و اصیل برسید.

خوب ، بنابراین شما متقاعد شده اید که باید چگونگی بازاریابی برنامه خود و نحوه هماهنگی توسعه و ویژگی ها را با استراتژی کلی خود در نظر بگیرید ، پس بیایید فقط در مورد این استراتژی صحبت کنیم.

استراتژی بازاریابی موبایل

قبل از اینکه به سمت عملی برویم ، بیایید مختصراً این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که دقیقاً امیدواریم از نظر اهداف از استراتژی چه چیزی کسب کنیم و تفاوت بین استراتژی و تاکتیک ها چیست.

به خاطر استدلال ، بگذارید بگوییم هدف ما این است که برنامه ما را به جهانی تبدیل کنیم و درآمد کسب کنیم. این بدان معنی است که استراتژی ما برای رسیدن به موفقیت باید مجبور به تحقق این اهداف باشد.

استراتژی طرحی است برای چگونگی دستیابی به اهدافمان ، و ما از تاکتیک هایی برای تحقق استراتژی استفاده می کنیم. این تاکتیک ها تکنیک های مختلفی هستند که ما برای دستیابی به استراتژی کلی خود استفاده می کنیم.

برای جلب هر چه بیشتر چشم به برنامه تلفن همراه ما ، چه یک بازی ، برنامه بهره وری افزایش دهنده زندگی یا چیز دیگری به طور کامل ، ما یک استراتژی با تمرکز بر کشش ترافیک تهیه خواهیم کرد.

بنابراین کدام تاکتیک های ترافیکی را در اختیار داریم؟

     

  • بررسی ها
  •  

  • پست های مهمان
  •  

  • اینفوگرافیک
  •  

  • پست های وبلاگ
  •  

  • محتوای اجتماعی
  •  

  • تبلیغات پرداخت شده
  •  

  • موتورهای جستجو
  •  

  • مراجعه به وب سایتها
  •  

  • بهینه سازی فروشگاه برنامه
  •  

  • پادکستها
  •  

  • فیلم ها
  •  

  • به یک خبرنگار کمک کنید
  •  

  • شبکه با تأثیرگذار
  •  

  • خبرنامه

این تاکتیک ها فقط برخی از محبوب ترین موارد موجود در جعبه ابزار بازاریاب دیجیتال هستند.

دیجیتال

برخی از این پیشنهادات به طور خاص برای جذب بازدید کننده طراحی نشده اند ، اما اگر درست انجام شود ، هر مورد در این لیست می تواند بیش از ۱۰۰۰ بازدید کننده در روز ارسال کند.

بررسی کنید//۳/h3>
درست مانند بازدید کنندگان در حال مشاهده در آمازون ، از نظرات مشتریان برای اطلاع رسانی در مورد خریدهای احتمالی خود استفاده می کنند ، بنابراین برخی از افراد قبل از بارگیری ، نظرات مربوط به برنامه مورد نظر را مطالعه می کنند.

ممکن است دیگران حتی در مورد برنامه شما اطلاعاتی نداشته باشند ، اما یک بررسی از آن را بخوانند و به آن علاقه مند شوند ، و در صورت داشتن Backlink نیز مزیت افزوده افزایشی SEO وجود دارد.

Backlink

در هر صورت ، صرف وقت و انرژی برای ارسال کد تبلیغیs برای نسخه رایگان برنامه شما به داوران می توانند به شما در جذب ترافیک ، افزایش وضعیت محصول خود کمک کنند و حتی اگر وب سایت صحیح از شما یاد کند ، می توان در اصطلاحات بازاریابی نیز استفاده کرد.

(فکر کنید: “توسط TechCrunch نمایش داده شده است.”)

براساس تحقیق و تجربه خودم ، بیش از ۱۰۰ سایت مختلف بازدید از برنامه با مقدار مناسب ترافیک (۱۰۰۰+ در ماه) در آنجا وجود دارد.

یک نکته حرفه ای نصب نوار ابزار مشابه وب برای تعیین تخمین تقریبی از میزان ترافیکی است که یک سایت خاص به دست می آورد تا بداند کدام وب سایت ها بهترین ارجاع کنندگان بالقوه هستند و بنابراین در ابتدا کانون شما باید باشد.

پست های مهمان

این یک تاکتیک بسیار رایج است و همه افراد از کارورزان گرفته تا مدیران عامل این ایده را می گیرند. و از نظر جنبه های مختلف ، پست های مهمان می تواند بسیار سودمند باشد.

برای اولین بار ، به قالب پروفایل پوستر میهمان به عنوان مرجعی در موضوع کمک خواهد کرد و با گره زدن در موضوع مقاله با برنامه خاص و مشکلاتی که در این زمینه حل شده است ، به مزایای اضافی اهمیت افزوده می شود.

مشکلات

همچنین می تواند به شما در دستیابی به Backlink برای اهداف سئو کمک کند ، به موتورهای جستجو این امکان را می دهد که افراد در هنگام جستجوی راه حلی برای مشکل خود ، برنامه خود را پیدا کنند.

راه حل

برای هدف ما از جذب ترافیک ، پست های مهمان شاید در مقایسه با برخی از نکات دیگر موجود در لیست بهترین گزینه نباشند ، اما دیدن اینکه چگونه ترافیک فقط بخشی از پاداش ارسال مهمان است ، هنوز هم در اکثر استراتژی های بازاریابی برنامه حساس است. .

  • اینفوگرافیک
  • فقط در مورد یک تصویر مشترک است. به هر دلیلی ، اینفوگرافیک ها بیشتر و بیشتر با مقالات طولانی تر و پر حرف تر به اشتراک گذاشته می شوند.

    اگر با ویروسی سعی در جذب پشته های ترافیکی دارید ، اینفوگرافیک را بر اساس محتوای موجود خود در نظر بگیرید. داشتن مقاله خوب تولید شده از یک تصویر جالب و جذاب که می تواند دقیقاً به آنچه شما نیاز دارید می باشد.

    به خاطر داشته باشید که برای جذب هرچه بیشتر ترافیک ، پیوند تصویر را به فروشگاه برنامه ، صفحه فرود یا سایر سایتهای مرتبط خود برگردانید و همچنین پیوندی را در اینفوگرافیک خود در کنار آرم شرکت / برنامه خود قرار دهید.

    پست های وبلاگ

    ایجاد یک وبلاگ که شما یا استارتاپ خود در آن میزبانی می کنید می تواند یکی دیگر از راه های عالی برای به دست آوردن بازدید کننده باشد. مباحث مربوط به برنامه شما از یک طریق یا روش دیگر بسیار عالی هستند و بسته به نوع برنامه و خدمات ارائه شده ، موضوعات حتی می توانند کاملاً گسترده باشند.

    در حالی که شروع به ایجاد یک وبلاگ جدید ، می تواند به خودی خود یک چالش در ترافیک باشد ، با کار کردن در هر دو وبلاگ و برنامه به طور موازی ، با گذشت زمان آنها یکدیگر را تقویت می کنند و سریعتر رشد می کنند از اینکه اگر فقط صفحه فرود داشته باشید.

    برای وبلاگ خود ، با تأثیرگذار مربوط به طاقچه برنامه خود مصاحبه کنید. سایر افراد را به پست مهمان در وبلاگ خود دعوت کنید و مقاله ها و بخش هایی از نظرات را تحریک کنید که باید آب را تقسیم کنند.

    محتوای اجتماعی

    این موضوع کلیه مطالب ایجاد شده با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را در ذهن خود شامل می شود. و جدا از اینفوگرافیک های فوق ، شامل: نظرسنجی ، نمودار و آمار ، نمایش اسلاید و فیلم ها.

    با ایجاد محتوا با هدف مخاطب هدف برنامه خود ، بدون شک در این فرآیند به بازدید کنندگان بالقوه خواهید رسید. حتی می توانید هر کسی را که فکر می کند گربه ها با اتصال برنامه شما به همراه تصاویر و یا فیلم های زیبا برای نقاط ارزان و آسان ناز باشید ، گسترده و هدف قرار بگیرید.

    اینکه محتوای شما موفقیت آمیز باشد یا خیر ، موضوع دیگری است ، اما با گذشت زمان باید نتایج مداوم را مشاهده کنید و هر بار که محتوای جدیدی را ارسال می کنید ، باید میزان ترافیک شما سنبله کمی نشان دهد.

    با گذشت زمان باید امیدوار باشید در مورد چه نوع محتوا برای طاقچه انتخاب شده خود بیاموزید و انرژی بیشتری را در آن مناطق متمرکز کنید.

    وقتی به این موضوع خوب رسیدید ، حتی می توانید تقریباً تخمین بزنید که چه میزان ترافیکی را از طریق رسانه های اجتماعی به سادگی با تیتر مطالب و میزان دسترسی خود دریافت خواهید کرد.

    تبلیغات پرداخت شده

    از بین تمام تاکتیک های موجود در آنجا ، تبلیغات پولی برخی از معتبرترین و سریع ترین شکل ترافیک را ارائه می دهد. نقطه ضعف بارز این است که هزینه آن زیاد است و برای برخی سوله ها می تواند هزینه زیادی را نیز به همراه داشته باشد.

    اما نگران نباشید ، صرف وقت برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و عبارات می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد ، و هدف از کلمات کلیدی با CPC کم (هزینه برای هر کلیک) می تواند یک تاکتیک خوب برای مشارکت باشد.

    برای هر نوع تبلیغات پولی ، ردیابی تبدیل ها حائز اهمیت است (میزان بازدیدکنندگان برای دریافت یک برنامه یا مشترک برای بارگیری یک برنامه.)

    با استفاده از این معیار ، می توانید میزان بارگیری هر برنامه را برای شما هزینه کنید و اگر از برنامه خود درآمد کسب می کنید ، می توانید به راحتی محاسبه کنید که اجرای تبلیغات پولی سودآور است یا خیر.

    موتورهای جستجو

    برای ترافیک طولانی مدت ، گزینه های کمی بهتر از بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. یافتن جستجوهای گوگل ، Bing و Yahoo می تواند روزانه هزاران بازدید کننده واجد شرایط داشته باشد.

    البته دستیابی به رده بندی صفحه ۱ به ندرت یک شبه اتفاق می افتد ، یا در اولین ماه راه اندازی یک وب سایت یا صفحه فرود ، اما با تلاش مداوم و یک برنامه خوباین تاکتیک می تواند تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب کند.

    اما از آنجا که این یک کار طولانی مدت است ، در واقع مهم است که هر چه سریعتر با این کار آغاز شود ، زیرا می تواند ماه ها طول بکشد تا نتایج به دست آید ، و اگر رقابت شدید است ، حتی برای چندین پروژه خاص سالها است.

    مراجعه به وب سایتها

    ذکر برنامه شما در وب سایت های بزرگ با ترافیک زیاد می تواند از قبل افزایش قابل توجهی در ترافیک شخصی شما ایجاد کند.

    بر خلاف سایت های داوری ، سایت های ارجاع معمولاً لیست هایی با تمرکز بر موضوع خاص هستند.

    این بدان معنی است که برنامه برخلاف بررسی سایت هایی که شرط آن این است که برنامه فقط همین برنامه باشد ، باید موارد خاصی را به منظور نمایش در یکی از این سایت ها ارسال کند.

    بیشتر سایتهای ارزشمندی که ترافیک ارجاع را ارائه می دهند هزینه پرداخت می شوند اما می توانند ارزان تر و مقرون به صرفه تر از تبلیغات پرداخت شده مانند گوگل AdWords باشند.

    بهینه سازی فروشگاه برنامه

    مشابه بهینه سازی موتور جستجو ، بهینه سازی فروشگاه های اپلیکیشن می تواند از نظر ترافیک کاملاً چشمگیر باشد.

    این شامل یک صفحه توضیحات غنی از کلمات کلیدی و نوشته شده ، با استفاده از تصاویر مناسب برای همه دستگاهها بهینه شده و حتی گاهی تغییر نام برنامه به چیزی توصیفی است.

    همچنین می تواند به معنای ایجاد Backlink به مورد فروشگاه برنامه باشد ، بنابراین جستجوهای گوگل نیز به آنجا اشاره می کنند.

    تقریباً نیمی از افرادی که یک برنامه را بارگیری می کنند ، آن را از طریق گوگل Play یا Apple App Stores مشاهده می کنند ، بنابراین قابل مشاهده در این بازارها بسیار مهم است.

  • انتشار مقالات
  • برای برخی از برنامه های خاص ، به ویژه ارائه دهنده خدمات برای مشاغل ، می توان برای میزبانی پادکست های شخصی یا برای سوار شدن بر روی پادکست های محبوب در حال حاضر مفید باشد.

    تعداد زیادی از این موارد وجود دارد که تقریباً به هر طاقچه ای سرو می کنند ، و اگر محصول برنامه شما از کیفیت بالایی برخوردار است یا شاید به اندازه کافی منحصر به فرد باشد ، احتمال وجود دارد که بتوانید به طریقی به نمایش درآید.

  • Videos
  • بیشتر فیلم های تولید شده توسط تجارت معمولاً از نوع آموزنده هستند ، که اغلب سخنگوی آنها نکات کلیدی را در یک دقیقه یا کمتر توصیف می کند.

    در حالی که ساخت این فیلم ها ارزان و آسان است ، اما از نظر کیفیت محتوا دقیقاً طلایی نیستند. اگر خیلی جاه طلب نیستید ، به شما توصیه می کنم یکی از این فیلم ها را تهیه کرده و روزی با آن تماس بگیرید.

    همین مورد در مورد فیلم های نوع وایت برد نیز مشاهده می شود ، جایی که دیده می شود در حال سوار شدن بر روی یک پس زمینه سفید است ، به ظاهر نقاشی کلمات ، نمادها و تصاویر را نشان می دهد.

    به نظر می رسد که موجودی آنها بسیار ارزان و ارزان است و به حدی مورد استفاده قرار نمی گیرند که چنین فیلم هایی خاموش باشند.

    اگر از طرف دیگر جاه طلب هستید و می خواهید حداقل سعی کنید یک فیلم ویروسی ایجاد کنید ، ۱۰ واقعیت جالب را در مورد موضوعی که استفاده می کنید جمع کنید و به جای اینکه سخنگوی شما را برای آسانسور مشاغل خود تحویل دهد ، آنها را در لیست قرار دهید. حقایق

    هزینه یکسان خواهد بود ، اما احساس کلی فروش کمتری دارد و سهم بیشتری خواهد داشت.

    به یک خبرنگار کمک کنید

    برای استناد به برخی از روزنامه ها و مجلات بزرگتر در آنجا و همچنین مبهم تر بودن و هر نوع سایت دیگری که در آنجا وجود دارد ، HARO به متخصصان فرصتی می دهد تا به سؤالاتی که روزنامه نگاران می پرسند پاسخ دهند.

    یک روزنامه نگار در حال نوشتن یک قطعه در بازی های موبایل ممکن است به دنبال اظهار نظر در مورد چگونگی موفقیت آمیز بودن بارگیری ۱۰۰۰ بار برای دانلود ، در جستجوی صاحبان بازی های مختلف باشد.

    اگر وضعیت شما به اندازه کافی خوب باشد ، ممکن است روزنامه نگاران پاسخ شما را در وب سایت خود به همراه پیوندی به برنامه شما لیست کنند ، بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و ارزش سئو را بدست آورد.

    در مقایسه زمان و تلاش مورد نیاز با نتایج بالقوه ، هر کسی که علاقه مند به ساخت نام تجاری خود ، جذب بازدید کنندگان بیشتر و دید بیشتر باشد ، باید HARO را در نظر بگیرد.

    شبکه با تأثیرگذار

    جستجوی فعال برای افرادی که با مباحث شما درگیر هستند و تعداد زیادی دنبال کننده دارند ، می تواند یک تاکتیک پاداش دهنده باشد.

    من پیشنهاد می کنم روزانه ۱۵-۲۰ دقیقه را برای اسکن کردن فیدهای توییتر و فیس بوک برای روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان و دیگر تأثیرگذار اختصاص دهید.

    اگر آنها بیش از چند هزار دنبال کننده دارند که ژانرهای مشابه را با برنامه شما پوشش می دهند ، آنها را به قصد دوست داشتن با آنها در لیست بسته خود اضافه کنید.

    فقط یکی از این غول های اجتماعی می تواند هر وب سایت یا برنامه ای را در طی چند ساعت هزاران بازدیدکننده ببیند ، بنابراین کار کنید!

    Newsletters

    ساخت لیست پستی از مدتها قبل یکی از راههای ارجح برای خرید ، ترافیک و بارگیری برای بازاریابان دیجیتال بوده است. و دلایل خوب زیادی برای این وجود دارد.

    با مقدار هرزنامه ای که هر روز دریافت می کنیم ، اگر شخصی در سال ۲۰۱۶ تعداد بیشتری نامه الکترونیکی ثبت نام کند ، احتمالاً خیلی خوب است که آنها محتوای شما را بسیار جالب و ارزشمند بدانند ، به این معنی که شما فقط یک رهبری بسیار ارزشمند را بدست آورده اید.

    ارسال ایمیل به این کاربران هر بار که ویژگی یا خدمات جدیدی به برنامه شما اضافه شود می تواند راهی عالی برای افزایش ترافیک باشد و حتی می توانید برای اشتراک برنامه خود با دیگران مشوق هایی را به آنها ارائه دهید.

    نتیجه گیری

    روش های زیادی برای حفر کردن در هنگام وجود شما وجود داردمی خواهید برای افزایش ترافیک. بخاطر داشته باشید که این لیست به هیچ وجه جامع نیست ، گرچه فکر نمی کنم هیچ کانال اصلی ترافیکی را برای دنیای بازدید کنندگان آنلاین کنار گذاشته ام.

    مورد علاقه شخصی من جذب ترافیک از موتورهای جستجو است ، زیرا این نوع ترافیک ماه به ماه ماه ادامه می یابد و اغلب به دلیل جستجوگرها در یافتن وب سایتهای من از طریق کلمات کلیدی و عبارات مربوطه ، بیشترین کیفیت را دارد.

    ساختن یک برنامه در سال ۲۰۰۹ به این معنی بود که شما در بین ۵۰،۰۰۰ نفر دیگر قرار گرفتید ، اما امروز در حال رقابت با چندین میلیون نفر هستید.

    برای رسیدن به صعود ، باید بهترین تلاش خود را بکنید و یک استراتژی مؤثر داشته باشید ، اما نکته شماره یک این است که با برنامه خود سازگار باشید و به برنامه گفته شده پایبند باشید.