Meta Tags در سال ۲۰۱۹: چرا آنها در سئو مهم هستند؟

برچسب های متا در & lt؛ head & gt؛ بخش یک صفحه وب HTML و آنها ” قانونی “کلمات را در صفحات خود برای موتورهای جستجو پنهان کنید .

هر پلتفرم راه حلهای مختلفی برای اضافه کردن برچسب های متا دارد ، درست مانند WordPress افزونه های رایگان برای انتخاب دارد. من شخصاً همه در یک بسته جستجوگرها و افزونه های سئو سئو . هر دو محبوب هستند و شما می توانید هر کدام را مطابق نیاز خود انتخاب کنید

راه حل

آیا Meta Tags برای سئو در سال ۲۰۱۹ اهمیت دارد؟

بله ، آنها این کار را می کنند ، اما همه برچسب های متا نمی توانند در سال ۲۰۱۹ به شما کمک کنند.

در تجربه من ، اگر می خواهید در سال ۲۰۱۹ در Google رتبه بالایی داشته باشید ، باید به محتوای با کیفیت و رضایت کاربر نیز توجه کنید. هدف اصلی این پست این است که توضیح دهید که کدام تگ های Meta خوب هستند و به سادگی مرده اند و فایده ای ندارند.

(نگاه کنید به زیر: چند برچسب وجود دارد ، می توانیم آنها را برچسب های متا بد بنامیم و باید آنها را نادیده بگیریم.)

برچسب های متا می توانند بر روشی که کاربران سایت شما را در نتایج جستجو مشاهده می کنند و اینکه آیا در واقع روی سایت شما کلیک می کنند یا نه ، تأثیر بگذارد.

John Mueller، ۲۰۱۷

چگونه برچسب های متا را در یک سایت بررسی کنیم

اگر می خواهید برچسب های متا را برای هر صفحه بررسی کنید ، کافیست روی هر نقطه از صفحه کلیک راست کرده و “مشاهده صفحه صفحه” را انتخاب کنید. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند SEMrush (به طور خاص ابزار ممیزی SEMrush) و Screaming Frog استفاده کنید تا برچسب های متا را در هر سایت بررسی کنید.

مهمترین متا برچسب ها برای سئو در سال ۲۰۱۹

من شخصاً روی ۸ برچسب اصلی متا متمرکز شده ام که می توانند بهینه سازی کسب و کار راه اندازی خود یا وب سایت در حال اجرا.

من نظرات خود را در مورد همه آنها در زیر به اشتراک می گذارم:

۱٫ برچسب عنوان

۲٫ توضیحات متا

۳٫ برچسب Canonical

۴٫ متن جایگزین (Alt) برچسب

۵٫ ربات متا تگ

۶٫ برچسب های متا رسانه های اجتماعی (باز کردن نمودارها و کارتهای توییتر)

۷٫ برچسب های هدر

۸٫ طراحی پاسخگو برچسب متا

برچسب عنوان

برچسب عنوان اولین عنصر HTML است که صفحه وب شما را برای موتورهای جستجو و بازدید کنندگان مشخص می کند. عنصر عنوان از همه مرورگرها از جمله کروم ، Firefox ، Safari و غیره پشتیبانی می کند.

همیشه برچسب عنوان خود را در قسمت & gt؛ اضافه کنید. بخش سایت شما.

& lt؛ head & gt؛

& lt؛ عنوان & gt؛ این عنوان نمونه است & lt؛ / عنوان & gt؛

& lt؛ / head & gt؛

طول مطلوب برای برچسب عنوان: گوگل به طور معمول ۵۵-۶۴ نویسه را نشان می دهد (آن را در زیر ۶۰ نگه دارید).

برچسب های عنوان برای سئو و بازدید کنندگان مهم هستند. در SERP و در مرورگرها نشان داده می شود.

برچسب عنوان برگه برگه نشان داده شده در زیر برای پست Templatemonster:

  • “اصلاح کنندگان” را به برچسب عنوان خود اضافه کنید (چگونه می توان | سال جاری | بررسی | بهترین | نکات | بالا | یافتن | خرید | آسان)
  • کلمات کلیدی دم بلند را در برچسب های عنوان قرار دهید
  • اعداد را به عنوان خود اضافه کنید (۹ برچسب مهم HTML برای بهبود وب سایت خود برای وب سایت خود)
  • برچسب عنوان خود را با کلمه کلیدی هدفمند اصلی خود شروع کنید
  • کلمات کلیدی خود را پر نکنید
  • هر صفحه باید یک برچسب عنوان منحصر به فرد داشته باشد
  • شرح متا

    توضیحات متا یک عنصر HTML است که صفحه وب شما را خلاصه می کند. موتورهای جستجو معمولاً توضیحات متا را در نتایج جستجو در زیر برچسب عنوان شما نشان می دهند.

    نمونه کد

    & lt؛ head & gt؛

    & lt؛ meta name = “توضیحات” محتوای = “این یک نمونه توضیحات متا است. ما می توانیم حداکثر ۱۶۰ کاراکتر اضافه کنیم. “& gt؛

    & lt؛ / head & gt؛

    گوگل از توضیحات متا به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده نمی کند. با این وجود ، تأثیر گسترده ای در صفحه CTR شما دارد زیرا در نتایج جستجو نشان داده می شود.

    در دسامبر سال ۲۰۱۷ ، گوگل افزایش یافت طول قطعات در نتایج جستجو . اکنون Google آن را تأیید می کند پس از گسترش در دسامبر گذشته ، قطعات قطعه نتایج جستجو را کوتاه کرد .

    طول مطلوب برای توضیحات متا چیست؟

    “برای قطعه قطعه ها طول مشخصی وجود ندارد. طول بسته به آنچه سیستمهای ما مفیدترین استفاده هستند متفاوت است. “وی افزود ،” گوگل حداکثر طول جدید را برای قطعه قطعه ها مشخص نمی کند زیرا قطعه ها به صورت پویا تولید می شوند. “

    شخصیت های تلفن همراه برای قطعات قطعه نتایج جستجو اکنون به طور متوسط ​​۱۳۰ نویسه پایین است.

    توضیحات تولید شده توسط گوگل در نتایج جستجو

    • بر تعداد کاراکترها تأکید نکنید ، زیرا گوگل ممکن است متن توضیحات متا را از محتوای شما بر اساس سؤال کاربر بیرون بکشد.
    • توصیفهای متا کپی را اضافه نکنید
    • فراخوان واضح (CTA) را در توضیحات خود اضافه کنید مانند درخواست امروز ، ورود به سیستم ، امروز با ما تماس بگیرید و غیره. اینها را ببینید <a href = "https://www.beacontechnologies.com/blog/2009/ کلمات کلیدی CTA برای فعالیتهای بازاریابی
    • ۱۲/۱۰۰ تماس با کلمات کلیدی-برای-تبلیغات-تبلیغات / “> کلمات کلیدی CTA

    • کلمات کلیدی مورد نظر خود را در توضیحات اضافه کنید
    • راه حل های راهبردی برای یک مشکل ارائه دهید
    • برای کاربران خود بنویسید و تشویق کنیدسن آنها را کلیک کنید تا با محتوای خاص و مرتبط کلیک کنند
    • هر تخفیف یا پیشنهادهایی را که می خواهید ادامه دهید
    • ضمن نوشتن توضیحات متا ، همدلی خود را نشان دهید.

      برچسب Canonical

    برچسب Canonical یک برچسب پیوند HTML با ویژگی “rel = canonical” است که اگر یک آدرس اینترنتی یک صفحه داشته باشید استفاده می شود که دارای همان مطالب با سایر URL های چند صفحه است.

    با پیاده سازی برچسب Canonical در کد ، ما به موتورهای جستجو می گوییم که این URL صفحه اصلی است و از ایندکس کردن URL های دیگر صفحه تکراری جلوگیری نمی کند.

    یک اصطلاح برچسب معمولی:

    & lt؛ link rel = “canonical” href = “http://example.com/” / & gt؛

    از کجا باید یک URL متعارف را انتخاب کنیم؟

    URL های متعدد:

    • http://www.example.com
    • https://www.example.com
    • http://example.com
    • http://example.com/index.php

    گوگل تمام URL های فوق را به عنوان نسخه های تکراری صفحه اصلی می بیند. و برای رفع این مشکل ، برچسب متعارف (rel = canonical) اختراع شد.

    URL های شناسه جلسه:

    این URL های خودکار تولید شده توسط سیستم هستند و معمولاً به دلیل URL های ردیابی ، پیوندهای سوخاری و پیوندهای ارتباطی در CMS ایجاد می شوند.

    http://example.com/properties/villa-331-luxury-rental؟partnerID=18

    http://example.com/target.php؟session_id=rj3ids98dhpa0mcf3jc89mq1t0

    URL تلفن همراه:

    هنگام استفاده از یک URL ویژه (m. shembull.com) برای نسخه موبایل وب سایت خود.

    موبایل

    SEMrush خود دارای ۲ نسخه است – یکی نسخه موبایل و دیگری نسخه دسک تاپ است. برای نسخه موبایل و دسک تاپ ، SEMrush از برچسب کانونی زیر استفاده می کند:

    & lt؛ link rel = “canonical” href = “https://www.semrush.com/” / & gt؛

    برچسب Alt برای هر تصویر مهم است ، زیرا موتورهای جستجو نمی توانند آنها را بخوانند ، بنابراین باید متن Alt مناسب را به تصاویر اضافه کنید تا موتور جستجو بتواند آنها را در نظر بگیرد.

    نحو برای Alt متن:

    • همه تصاویر باید دارای نامهای پرونده آموزنده باشند
    • لازم است متن Alt کاملاً واضح و روشن باشد
    • همیشه از نوع اصلی و صحیح تصویر استفاده کنید ، زیرا این یک گام اساسی برای موفقیت است
    • ایجاد نقشه سایت
    • در متن alt از ۵۰-۵۵ نویسه (حداکثر ۱۶ کلمه) استفاده کنید
    • برای کاهش سرعت بارگذاری سریع صفحه ، از یک اندازه پرونده بهینه استفاده کنید

    “اضافه کردن یک برچسب alt بسیار آسان است و شما باید تقریباً در تمام تصاویر خود این کار را انجام دهید. این به دسترسی شما کمک می کند و می تواند به ما کمک کند تا آنچه را که در تصویر شما اتفاق می افتد درک کنیم. “

    برچسب Robots Meta یک برچسب HTML است که دستورالعمل هایی را برای خزندگان وب درمورد اینکه این صفحه را فهرست بندی یا noindex کنند ، ارائه می دهد.

    برچسب Robots Meta دارای چهار مقدار اصلی برای خزنده موتورهای جستجو است:

    • دنبال کنید – خزنده موتور جستجو تمام پیوندها را در آن صفحه وب دنبال خواهد کرد
    • INDEX – خزنده موتور جستجو کل صفحه وب را فهرست می کند
    • NOFOLLOW – خزنده موتور جستجو صفحه و هر پیوندی را در آن صفحه وب دنبال نمی کند
    • NOINDEX – خزنده موتور جستجو این صفحه را فهرست نمی کند

    نحو برچسب Robots Meta:

    & lt؛ meta name = “روبات” محتوا = “noindex ، nofollow” & gt؛ – به معنی ایندکس نکردن یا پیگیری نکردن این صفحه وب نیست.

    & lt؛ meta name = “روبات” محتوا = “فهرست ، دنبال کنید” & gt؛ – این صفحه وب را به معنی ایندکس کردن و دنبال کردن آن می کند.

    توجه: ربات های متا را باید در قسمت هفتم قرار دهیدe & lt؛ سر & gt؛ بخش صفحه وب خود را انتخاب کنید.

    برچسب های متا رسانه های اجتماعی (نمودار باز و کارت های توییتر)

    برچسب ها را باز کنید:

    در اینجا نمونه ای از چگونگی برچسب های Open Graph در HTML استاندارد وجود دارد:

    & lt؛ meta خاصیت = “og: نوع” محتوای “=” مقاله “/ & gt؛

    & lt؛ خصوصیات متا = “og: عنوان” محتوا = “عنوان یا صفحه خود” / / gt؛

    & lt؛ meta خاصیت = “og: شرح” محتوا = “شرح محتوای صفحه” / & gt؛

    & lt؛ خاصیت متا = “og: image” محتوا = “پیوند به پرونده تصویر” / & gt؛

    & lt؛ meta خاصیت = “og: url” محتوا = “PERMALINK” / & gt؛

    & lt؛ meta خاصیت = “og: site_name” محتوا = “نام سایت” / & gt؛

    کارت های توییتر:

    کارت های توییتر به روشی مشابه Open Graph کار می کنند ، مگر اینکه این برچسب های Meta ویژه را فقط برای توییتر اضافه کنید. توییتر از این برچسب ها برای به نمایش گذاشتن صفحه شما هنگام به اشتراک گذاری در سیستم عامل خود استفاده می کند

    در اینجا نمونه ای از چگونگی ظاهر یک کارت توییتر در HTML معمولی وجود دارد:

    & lt؛ meta name = “twitter: image” content = “LINK TO IMAGE” & gt؛

    & lt؛ meta name = “twitter: site” content = “@ USERNAME” & gt؛

    & lt؛ meta name = “twitter: creator” content = “@ USERNAME” & gt؛

    چگونه به نظر می رسد هر دو برچسب متا رسانه اجتماعی:

    برچسب های هدر

    برچسب Header برای ایجاد عناوین استفاده می شود ، یعنی با استفاده از این می توانیم تغییرات قلم را اعمال کنیم.

    عناصر عنوان H1 ، H2 ، H3 ، H4 ، H5 و H6 هستند که H1 بالاترین (یا مهمترین) سطح و H6 کمترین آن را دارد.

    در اینجا مثالی از چگونگی استفاده از برچسب های هدر از SEMrush :

    & lt؛ h1 & gt؛ ۹ نکته برای افزایش سرعت وب سایت Shopify شما & lt؛ / h1 & gt؛

    & lt؛ p & gt؛ پاراگراف محتوا & lt؛ / p & gt؛

    & lt؛ p & gt؛ پاراگراف دیگری از محتوا & lt؛ / p & gt؛

    & lt؛ h2 & gt؛ تجزیه و تحلیل عملکرد & lt؛ / h2 & gt؛

    & lt؛ p & gt؛ پاراگراف محتوا & lt؛ / p & gt؛

    & lt؛ h3 & gt؛ عملکرد موبایل و دسک تاپ را با PageSpeed ​​Insights & lt؛ / h3 & gt؛

    تجزیه و تحلیل می کند.

    نکته مهمی که باید در نظر بگیرید: از همان تعداد دلخواه H1 استفاده کنید که می خواهید

    آخرین برچسب مهم Meta ، برچسب پاسخگو طراحی پاسخگو است که ما آن را “Viewport Meta Element” می نامیم. با استفاده از برچسب viewport می توان طرح صفحات وب را در مرورگرهای تلفن همراه کنترل کرد.

    این عنصر مشاهده در قسمت سرصفحه وب شما قرار دارد.

    < Sntax:</

    & lt؛ meta name = “viewport” content = “عرض = عرض دستگاه ، مقیاس اولیه = ۱ ″ & gt؛

    اگر می خواهید در مورد این برچسب های طراحی پاسخگو بیشتر بدانید ، به این نوشته زیبا نوشته شده .

    اگر صفحات وب سایت پاسخگو نیستند ، از این برچسب پاسخگو استفاده نکنید ، زیرا این امر باعث خراب شدن تجربه کاربر خواهد شد.

    برچسب ها متا برای نادیده گرفتن

    در آخر ، یک مورد وجود داردچند برچسب – می توانیم آنها را با برچسب های متا بد بنامیم و باید آنها را نادیده بگیریم: