12 کلید لاغری! | چاقی

قبل از هر چیز غذاهای کمتری رو واسه هر وعده تون آماده کنین.
اینکه در روز چه بخوریم و چقدر بخوریم مشکل بزرگیه که تقریبا همه با اون روبه رو هستیم. بارها شنیده ایم که نباید وعده ای از برنامه غذایی حذف شه اونم به این بهونه که قصد لاغر شدن داریم و به اندازه خوردن غذا، کلید اصلی سلامته و بهترین چاره واسه خلاص شدن از اضافه وزن هستش.
وقتی صحبت از کنترل مقدار غذای دریافتی می شه همه بدون این دست اون دست کردن گروهی از غذاهایی رو که در رأس اونا نون و برنج قرار دارن، محدود می کنن در حالی که باید اندازه های درست رو با به کار بردن ترفندهایی به دست آورد :

همیشه به دنبال کوچیک ترین اندازه ها بگردین.

فقط به نیازای بدن جواب بدین یعنی هر چیزی که رو که بدن خواهان اون هستش بخورین نه کمتر و نه بیشتر.

قبل از هر چیز غذاهای کمتری رو واسه هر وعده تون آماده کنین.

تلاش کنین واسه غذا خوردن بیرون نرید چون همیشه در رستوران غذا خوردن، اونم همراه دوستان، برابره با پرخوری.

خوردن نصف مقدار غذای همیشگی رو به مدت 20 دقیقه طول بدین. اینطوری نه فقط سیر شدین بلکه انرژی کمتری رو هم وارد بدنتون کردین.

هنگام غذا خوردن سرعت خود رو شدیدا پایین بیارین.

از بشقاب و لیوانای کوچیک تر استفاده کنین.

همیشه با وعده ای کوچیک، غذاخوردنتان رو شروع کنین.

قبل از سفارش غذا حتما به چیزی که می خواین بخورین، خوب فکر کنین.

وعده های اصلی و میان وعده هاتون رو به طور منظم و سرساعت مشخص بخورین، اینطوری دیگه شدیدا گرسنه نمی شین.

همیشه غذاتون رو با بقیه سهیم شید و از همون اول غذاتون رو تقسیم کنین.

اگه بیرون از منزل غذا می خورید نصف اونو در رستوران بخورین و مابقی رو به خونه بیارین.

منبع : salamatiran.com

جمع آوری سلامت اکاایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *