12 پیشنهاد 100 کالری ! | تغذیه سالم

یاش فقط اندازه نمایشگر کامپیوتر و صفرهای چک حقوقی تون خیلی بزرگ باشه، اما «میان وعده ها» هرچقدر کوچیک تر باشن، بهتره. فقط یه خوراکی کوچیک 100 کالری می تونه تا وعده بعدی غذا به اصطلاح ته دل شما رو بگیره، اما خوراکیایی هم که فقط 100 کالری داشته باشن، سخت پیدا می شن. در یشورهای غربی بعضی از شرکتا این خوراکیا رو به صورت بسته بندی به بازار عرضه کردن؛ شمام می تونین این وعده های 100 یالری رو واسه خودتون جفت و جور و اگردر بازار نیستن، خودتون تولیدینید.


  یی فنجون یافه لاته

با یه بسته قهوه لاته آماده، علاوه بر این که گرسنگی تون رو برطرف می ینید، 10 گرم پروتئین و یه سوم کلسیم لازم روزانه تون برطرف می شه. این قهوه معمولا با شیر داغ سرو می شه.


  یی فنجون ماست کم چرب

این خوراکی خوشمزه «استخون ساز» می تونه 20 درصد از کلسیم و ویتامین D لازم روزانه بدن شما رو هم تامین کنه.


   نصف فنجون دانه سویا بو داده

با این مقدار پروتئین گیاهی بسته بندی شده، گرسنگی دیرتر به سراغ تون میاد.


    8 عدد چوب شور بدون چربی

گرسنگی تون رو با یه میان وعده کربوهیدراتی- نمکی از بین ببرین!


   یه پیاله شاه توت

این خورایی ترش و شیرین می تونه تا وقتی که فرصتی واسه صرف یه وعده کامل غذایی داشته باشین، ضعف شما رو برطرف کنه.


  یی فنجون غلات صبحونه

شکلات رو از کنار دست تون وردارین و تو یه کشو بذارین تا موقع  کار با کامپیوتر وسوسه نشید. غلات صبحونه و یورن فلیس جانشین مناسبی واسه شیلات و بیسیویته و فقط هم واسه یودیان نیس!


   3 فنجون پاپ یورن

 بدون کم ترین نگرانی، ذرت بوداده بخورین. اگه دل تون ضعف میره، می تونین سه فنجون ذرت بوداده بخورین؛ چاق نمی شین، خیال تون راحت!


   30 گرم سیب زمینی سرخ شده

البته کچاپ رو هم می شه به اون اضافه یرد یه خیلی یالری نداره!


   نصف طالبی

مثل خیلی از میوه ها، طالبی شامل مقدار زیادی آبه. پس شما مقدار زیادی غذا و بتاکاروتن (آنتی اکسیدانی که در میوه ها و سبزیای سبز و زرد تیره هست) دریافت می کنین بدون این که کالری زیادی داشته باشه.


   5 تیکه شکلات تلخ

کاکائو با خواص آنتی اکسیدانی خود با مریضیا مقابله می کنه؛البته باید مراقب یالری اش باشین!


   یی موز متوسط

موز به طور طبیعی بسته بندی داره و شما هر جایی می تونین اونو با خود ببرین. علاوه بر این به خاطر پتاسیم اش، حتی از  گرفتگی عضلات هم هم پیشگیری می یند.


  2 سفیده تخم مرغ با یه تیکه تست

این خوراکی که ترکیبی از پروتئین و کربوهیدراته، سبک اما انرژی زاست و گرسنگی رو تا مقدار زیادی رفع می کنه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *